Jeg savner underoverskrifter meget - og så ville jeg skrive kortere sætninger. :) Til WP bruger jeg pluginnet Hitsteps som supplement til Google Analytics. Det giver overblik hurtigt og overskueligt.
Desuden synes jeg, du skal tænke lidt mere på læseren, når du skriver. Først helt nede i bunden af siden skriver du, hvad du egentlig vil med siden. Gå hellere direkte til sagen - og skriv direkte til læseren. :)
eg savner underoverskrifter meget - og så ville jeg skrive kortere sætninger. :) Til WP bruger jeg pluginnet Hitsteps som supplement til Google Analytics. Det giver overblik hurtigt og overskueligt.
Det er her jeg må erkende mine begrænsninger! Når jeg er færdig med at skrive tekster vil jeg tage fat i en tekst forfatter, der kan gennemgå mine tekster og gøre dem skarpere!
Når du skriver underoverskrifter, skal der så f.eks ved siden vand stå noget i stil med
VAND
Der er forskel på hvilket vand destillatøren vælger alt efter hvilken whisky han vil lave.
Jeg fandt ud af når man "tvinger" google til at søge på whiskyen.dk så kommer jeg frem
Skriv site:ditdomæne.dk. Google har indekseret 311 af dine sider. Mange af dem er tomme, men du har Google Adsense på dem. Jeg har ædt mig igennem deres retningslinjer engang og mener at huske det er "no go". Om der er nogen, der er har fået lukket deres Google Adsense af samme grund, ved jeg ikke.
Det er ikke meningen de forbliver tomme. Jeg er i fuld gang med at skrive tekster til alle siderne, så over tid bliver alle sider udfyldt, men jeg bør nok deaktivere siderne indtil der står noget på dem.