Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Alle mine udgående mails markeres som SPAM

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger lifestraw vandfiltre på www.vandfilter.net 

Men når nogen ligger en ordre, så får jeg en mail af Proforms som jeg har brugt til formularen. Den er markeret som spam, men jeg modtager den. Men når jeg afsender mails til de kunder der køber, så får jeg aldrig svar, og jeg tror det er fordi de ender i deres spam filter. Det gør de både hvis jeg sender til min egen hotmail og gmail. Mailen jeg sender fra er hosted hos UnoEuro. Er der nogen der kan hjælpe?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kan være mange årsager, men en af de ting som kan have en vis effekt, er at få opsat en såkaldt SPF record i din DNS opsætning.

Hos UnoEuro er dette utrolig nemt. Hvis du googler "UnoEuro SPF record" finder du en vejledning i hvordan du skal gøre, ellers så send mig en PB så skal jeg hjælpe Smile

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Få styr på din udgående SMTP server - opret en SPF record, der peger ned på den mailserver du bruger (oprettes i din DNS)

alternativt, benyt en smarthost, så du slipper for at sende mails fra en server med 1000 domæner på.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at sætte en såkaldt SPF Record op på mit webhotel. Håber det hjælper. Er der andre forslag?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Prøv at oprette dig her inde.. Der er 7 dages prøve.
litmus.com

Jeg har selv brugt det.. Du får dit system til at sende en mail til en bestemt mailadresse de giver dig også analyserer den alt hvad der kan være galt med din mail og mener også den forslår hvad du skal gøre for at løse det.

/ Nicky

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at sende mail til check-auth2@verifier.port25.com - den returnerer svar på, om der er problemer med SPF, DKIM etc. og om der er tale om ham/spam (Spamassasin). 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste der fejler er spamassasin der melder der som ham.. Hva gør jeg ved det?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Den eneste der fejler er spamassasin der melder der som ham.. Hva gør jeg ved det?

Ham er godt :-) Modsætningen til Spam 
Prøv dit domænenavn her - og se om den skulle være i nogen spamdatabaser: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er domænet ikke. Kan det være noget med den smtp server jeg bruger? Bruger asmtp.unoeuro.com

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Det er domænet ikke. Kan det være noget med den smtp server jeg bruger? Bruger asmtp.unoeuro.com

Hm.. Godt spørgsmål. Hvis jeg var dig, vil jeg prøve at sende en support henvendelse til Unoeuro - om der kan være problemer. De plejer at være venlige til at svare.

Lavede en testordre på din side - for at se om jeg modtog en mail. Men har ikke modtaget nogen endnu. 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)