Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er første punkt for groft skrevet?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

anders larsen:

Hej

Jeg synes at svaret på spørsmål om batterierne lengre nede på siden er verre. Jeg ville aldri si at jeg ikke ved hva den fabrikk jeg representerer sender og har ingen kontroll over det. 

Måske. Men det er nu meget normalt i branchen.

Men det var ikke det punkt jeg skulle bruge kommentarer til.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Majbritt skrev noget klogt.

For mig lyder det kinesisk, da jeg ikke aner en brik om hvad en brik er - i den sammenhæng. 

Det eneste jeg forstår er at den får jeg ikke hos dig (Læs: konkurrenten er måske alt for villig til at give mig den).

Det er faktisk et salgstrick, der bliver brugt igen og igen i den sammenhæng, hvor folk ikke aner hvad de køber.  De leder efter gode "beviser" på at købet er godt. Og her ses jo både superflotte udtalelser fra alle dem der åbenlyst er bedste kammerater på Facebook, samt endnu mere hyppigt en liste over "fordele" som kun er fiktive. 

I dit tilfælde, ville jeg sandsynligvis som potentiel kunde tage din "information" om manglende brikker og søge efter et sted hvor de har dem. Og lur mig om ikke der findes en smart sælgers hænder jeg kan rende ind i, hvor han er alt for glad for at fortælle mig om at den brik er indgangen til Perleporten, hvis jeg køber den hos dem :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:42

Det er sikkert rigtigt. Men jeg vil ikke sælge noget på den måde jeg synes det afspejler.

Jeg har bestemt mig for ikke at sælge dem, da jeg ikke synes de tilfører værdi. Men det er da helt rigtigt, at for nogle enkelte giver det faktisk værdi, og så fortæller jeg da også hvor de kan købe alarmer med brikker.

Jeg har aldrig sagt at jeg er en god sælger, men forretningen går nu udmærket endda... Faktisk over al forventning!

Igen... MANGE tak for jeres kommentarer.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:14

Carsten Kvist:
Jeg har bestemt mig for ikke at sælge dem, da jeg ikke synes de tilfører værdi.

Tro, mig, jeg har nogengange købt forkert pga listen af "features" var længere end listen på den anden - og fortrudt det. Men jeg vidste ikke bedre. 

Det er sikkert en udmærket idé at nævne noget om de brikker, men ikke som første punkt.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:35

Det er nu omskrevet, og lagt i bunden. :-)

Godnat, og TAK for hjælpen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)