Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man lige med såda et svar fra webudbyder?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitza83:
Det er nu 2½ time siden jeg skrev HJÆLP HURTIGT, fordi jeg sgu ikke lige synes det var så smart en kunde kan gå ind og bestille varer og transaktionen går over i min gateway men ordren går ikke igennem. Heldigt en veninde købte hos mig før jeg åbner om et kvarter, så jeg kunne nå at få den deaktiveret så andre ikke gør det samme. Men synes bare de her burde gå ind og svare og hjælpe. Ved godt der er andre kunder, men når de har en kunde der står og skal åbne og sådan ting ikke fungere, så må man da lige træde til - eller er det mig som har en helt forkert mening her.

Nu kender jeg kun sagen fra din side, så det er svært at være særlig objektiv i sådan en sag.
Men er der tale om direkte fejl fra udbyders side, og du står og skal åbne skal der naturligvis ske noget hurtigt - Er det tilgengæld bare fordi du ikke helt formår at sætte dig ind i systemet og udnytte det som man skal, så kan man vel argumentere for at den lave pris de udbyder løsningen til kompensere for at de ikke kan stå på spring indenfor ganske kort tid vel og mærke når det drejer sig om support, og ikke fejl rettelser.

Men som jeg forstår sagen på dig er der tale om fejl i selve softwaren, og de skal rettes med det samme, helst dagen før en kunde opdager fejlen.

Hvis kundesupporten lover svar indenfor få timer skal dette naturligvis også overholdes, ellers bør man ændre de ting man fortæller og skriver til kunden.

Ligemeget hvor irriterende du end måtte ha været, så synes jeg ikke man som virksomhed kan tillade sig at sende en mail som de har gjort.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:02

Puha w2w er der desværre mange der har problemer med:( kender flere også udenfor amino.

Håber du finder en bedre udbyder! 

Edit: Hvad er det w2w hjemmeside er? 

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:31

Niklas Stephenson:

Puha w2w er der desværre mange der har problemer med:( kender flere også udenfor amino.

Håber du finder en bedre udbyder! 

Edit: Hvad er det w2w hjemmeside er? 

Jeg har også snakket med et par stykker udenfor Amino.dk - men desværre bare for sent og jeg fik også læst alt det om w2w her på Amino.dk alt for sent Sad

Deres side er www.e-cart.dk

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:01

Gitza83:

Ja, hvis det ikke var fordi jeg havde betalt for et helt år (dom som jeg var), så havde jeg skiftet med det sammen og ja, for et par uger siden.

Surt show. Men helt ærligt, se dog at få flyttet den shop til en udbyder, der kan håndtere din shop. Det du betaler for et år hos w2w ender med at blive håndører i forhold til, hvad du mister i omsætning og fortjeneste ved at blive hængende i dyndet. De har jo tilsyneladende bevist overfor dig, at de ikke kan håndtere din shop tilfredsstillende, så hvad pokker venter du på?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:10

Det er rigtig trist for dig med den historie. Jeg håber, du finder en god løsning!

Jeg postede i aftes et indlæg på min blog, som har temmelig meget relevans til det, du skriver - altså med hensyn til at tjekke leverandører. Måske kan andre få glæde af det: Sådan bliver du klogere

Held og lykke med det.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)