Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man lige med såda et svar fra webudbyder?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg sidder sgu og er noget frustreret efterhånden. Skal åbne min webshop i morgen og jeg får den mest ringe hjælp/meget lang svartid fra min webudbyder.

Hvad ville I gøre hvis I fik et sådant svar:

"Hej.

Vi kan ikke gå ud fra hvornår vores kunder åbner deres shop. fordi så kan kunden jo bare sige at de åbner samme dag. om vi har syltet dig. det syntes jeg ikke. tvært imod. vi har svaret på så mange mails efterhånden. og halvdelen af dem vi har svaret på har været rykkere hvor vi har svaret det samme igen og igen og igen og igen og igen.......................

TAG NU AT STOPPE. VI GØR ALT HVAD VI KAN FOR ALLE VORES KUNDER. vi kan ikke arbede hurtigere.

Fra nu af svarer jeg ikke på flere rykkere fra dig. da det går fra den effektive support tid. og betyder i sidste ende at jeg ikke når alle dine mails her i weekenden så du kan åbne mandag !!!!!!!!!! "

Ja jeg har sendt dem mange rykkere, men når der står på deres side at man kan forventer svar, oftest indenfor få timer, så er det vel meget naturligt man rykker når der er gået flere dage uden svar?? Og ja de har så til tider svaret på mine rykkere, min mening er de her vil forsvare sig selv jo, for den tid deså bruger på at besvare en rykker/klagemail - kald det hvad man vil - kunne de jo finde en af mine MANGE mails frem og svare/hjælpe med dem.

Lige nu sidder jeg med en ordrebekræftelse som ligner noget der er løgn, en mulighed for betaling med dankort, men hvor den laver fejl. Dvs jeg kommer ikke til at betale, men bliver istedet logget af min konto på siden. Og ja jeg kunne blive ved. Jeg har efterhånden en del uafsluttede mails liggende som jeg ikke har fået svar/hjælp til endnu. Nogen mere vigtige end andre, men synes bare ikke det kan være rigtig de ikke lige kan hjælpe mig nu her, hvor jeg åbner min shop i morgen.

Som jeg skrev til dem, kan det da ikke være alle som åbner mandag og om de så kunne prioritere lidt osv osv. - hvortil ovenstående svar blev modtaget igår.

Fuck jeg er frustreret...
\u003cdiv class\u003dea\>\u003cspan id\u003de_11551235cbb1beee_1\>- Vis citeret tekst -\u003c/span\>\u003c/div\>\u003cspan class\u003de id\u003dq_11551235cbb1beee_1\>\n\u003cdiv\> \u003c/div\>\n\u003cdiv\> \u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>On Fri, 28 Sep 2007 23:22:30 +0200, Githa Åxman Andersen wrote:\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Hej Jacob,\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Jeg vil blive meget skuffet hvis du ikke har i sinde at tage dig af mine efterhånden mange mails denne weekend - må indrømme jeg virkelig havde håbet der var sket en del allerede idag.\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Synes simpelthen det er den værste behandling jeg nogensinde har været ude for, engang skrev du at I bestemt ikke syltede jeres kunder, men det er jeg nu ikke så overbevist om.\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Er der mange som åbner deres shop på mandag? Og ja faktisk allerede søndag for enkelte kunder? Nej vel... tænker om der måske skulle tages en prioritering. Er virkelig skuffet, og ja det kan jeg nok skrive MANGE gange endnu, for indtil videre har det da ikke forbedret sig. \u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Mvh. en noget fortvivlet kunde - Githa\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003c/span\>\u003c/div\>",1] ); //-->
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:19

Hej Githa,

Det var da godt nok en trist hændelse... :-S
Kan godt forstå din frustration over sådan et svar.

Well, det med om de kan prioritere anderledes er jeg ikke så sikker på...
Men jeg må da nok sige jeg er lidt forbløffet over at de kan svare sådan - altså uanset hvor mange gange du så har rykket dem.
Troede lidt man arbejdede ud fra at "kunden altid har ret" - men det kan jeg godt se, ikke alle ser sådan på.

But but but... hvis nu shoppen er oppe mandag, så ville jeg nok se om det ikke bare kunne glemmes (selvom jeg selvfølgelig ikke kender historien i detaljer).
Og fatter de ikke at lave deres produkt til tiden - jamen, så må man jo finde nogle andre...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:34

Hej !

Jeg ved ikke hvor svært det er for dig at flytte data til en ny udbyder. Men var jeg i dit sted, så var jeg nok allerede ved at forberede et skift. Uden at kende sagen, så lyder det som en udbyder der ikke kan løfte opgaven..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:48

Ville være lidt spændene at vide hvilken udbyder det er og hvad de udbyder! Altså, er det en total løsning, et webhotel eller hvad er det de yder til dig? 

Jeg har fx en del kunder der tror at når de køber et webhotel af mig får de support på de systemer de installere på deres webhotel. Ikke for at sige at dette er sagen her, bare rart at få alle detaljer frem i lyset.

Det er ikke et særligt godt svar de har skrevet til dig, må jeg godtnok indræmme. Hvis ikke det er fordi du har spammet dem nedStick out tongue er de godtnok ikke særlig proffeSurprise

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:30

Hhm, det var godtnok et specielt svar du fik. Vi tager oftest udgangspunkt i hvornår kunden har planlagt at shoppen skal gå online, da det tit skal gå hånd i hånd med anden markedsføring som eksempelvis annoncer, pressemeddelelser og lignende.

Jeg håber du får løst problemerne og kommer i luften til tiden.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:18

Niklas Stephenson:

Ville være lidt spændene at vide hvilken udbyder det er og hvad de udbyder! Altså, er det en total løsning, et webhotel eller hvad er det de yder til dig? 

Jeg har fx en del kunder der tror at når de køber et webhotel af mig får de support på de systemer de installere på deres webhotel. Ikke for at sige at dette er sagen her, bare rart at få alle detaljer frem i lyset.

Det er ikke et særligt godt svar de har skrevet til dig, må jeg godtnok indræmme. Hvis ikke det er fordi du har spammet dem nedStick out tongue er de godtnok ikke særlig proffeSurprise

Jamen er efterhånden så træt og ked af den service og responstid jeg får så jeg I får da lige af vide hvem det jeg har som udbyder, så ikke alt for mange følger med og skal opleve og kæmpe på samme måde.

Det er way2web og det er jo en shop løsning og ikke blot et webhoel.

Jeg åbner om knap en time, men uden at kunne tilbyde mine kunder af benytte dankort eller e-dankort, men kun via bankoverførsel.

Jeg har betalt for at åbnet op for betalingsgatewayen til dem, som så kører igennem quickpay. Fint nok tænkte jeg, så når jeg at få det hele på plads, men nu virker det bare ikke med brug af de kort. Men det er altså w2w's system der er noget galt med (som med så mange andre ting jeg har kontaktet dem om), for når kunden skal videre til at skrive sin kortoplysninger, bliver de blot logget af deres konto.

Problemet har været der før, bare når man valgte  bankoverførsel, så tænker det da ikke kan være så svært lige at gå ind og få styr på det når det drejer sig om dankort, det er vel det samme de skal gøre.

Og ja så har jeg en ordrebekræftelse som bliver sendt ud til kunden på mail efter deres bestilling, den ser også halvfærdig ud. Ligesom jeg i fakturaen ikke kan ændre de ting jeg gerne vil. Dvs. man burde kunne gå ind og ændre beløb, tilføje varer osv. - men funktionerne virker bare ikke.

Jeg kunne blive ved, der er mange ting og meget jeg stadig mangler svar/rettelser på trods jeg har spurgt op til for 2-3 uger siden.

Hele tiden skriver de, vi tager mails i den rækkefølge de kommer ind i og det er os muligt at besvare dem. Ja det er da fint tænker jeg så bare, for lørdag fik jeg f.eks. svar på to-tre ting som jeg havde spurgt om indenfor det seneste døgn. Men mangler så stadig svar på noget der ligger meget længere tilbage.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:26

Gitza83:

Gør dig selv en tjeneste og foretag en søgning her på amino, du er langt fra den første der har problemer med w2w.

Gitza83:
Og ja så har jeg en ordrebekræftelse som bliver sendt ud til kunden på mail efter deres bestilling, den ser også halvfærdig ud. Ligesom jeg i fakturaen ikke kan ændre de ting jeg gerne vil. Dvs. man burde kunne gå ind og ændre beløb, tilføje varer osv. - men funktionerne virker bare ikke.

Virker funktionerne ikke? eller er de slet ikke til stede, så vidt man kan læse ud fra w2ws hjemmeside sælges der standard løsninger, det vil sige man får de funktioner der er i shoppen og ikke andre. Men er funktionerne i shoppen og bare ikke virker er det naturligvis et stort problem.

Til sidst kan man jo undre sig lidt over den tone de har overfor deres kunder, og det kunne tyde på de skulle få ansat en ny person i deres kundeservice afdeling hvis det er tonen der bruges.

Nu ved jeg tilfældigvis at w2w bygger på en udbygget oscommerce shop, som er et open source system. Derfor vil du relativt nemt kunne flytte udbyder og få alle dine data med, såsom produkter mm.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:38

Hvis du ønsker at flytte til en anden udbyder, så kan jeg helt klart anbefale Martin Tygsen og Venio der har styr på osCommerce og kan sørge for at du kommer i mål med shoppen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:42

Moskjær Marketing:

Hvis du ønsker at flytte til en anden udbyder, så kan jeg helt klart anbefale Martin Tygsen og Venio der har styr på osCommerce og kan sørge for at du kommer i mål med shoppen.

Tusind tak for anbefalingen Kurt.

Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:45

Martin Tygsen:

Gitza83:

Gør dig selv en tjeneste og foretag en søgning her på amino, du er langt fra den første der har problemer med w2w.

Gitza83:

Virker funktionerne ikke? eller er de slet ikke til stede, så vidt man kan læse ud fra w2ws hjemmeside sælges der standard løsninger, det vil sige man får de funktioner der er i shoppen og ikke andre. Men er funktionerne i shoppen og bare ikke virker er det naturligvis et stort problem.

Til sidst kan man jo undre sig lidt over den tone de har overfor deres kunder, og det kunne tyde på de skulle få ansat en ny person i deres kundeservice afdeling hvis det er tonen der bruges.

Nu ved jeg tilfældigvis at w2w bygger på en udbygget oscommerce shop, som er et open source system. Derfor vil du relativt nemt kunne flytte udbyder og få alle dine data med, såsom produkter mm.

Mulighederne er der, men de virker bare ikke.

Ordrebekræftelsen var fin nok i starten, men efter jeg fortalte dem at de kasser der blev vist på skærmen ikke kom rigtig ud på print har de ændret i den og ja nu er der så bare kun kasse om noget af det og der hvor mine handelsbetingelser skulle stå startede der med at stå dem man kunne ændre i. Det skulle så rettes og ja, nu står der bare en enkelt linie som "almindelig betingelser her" - slet ikke noget der giver mening.

Ja, hvis det ikke var fordi jeg havde betalt for et helt år (dom som jeg var), så havde jeg skiftet med det sammen og ja, for et par uger siden.

Det er jo dem selv der er i kundeservice/support og de siger der ikke kan ansættes flere folk hvis prisen skal holdes nede jo.

Det er nu 2½ time siden jeg skrev HJÆLP HURTIGT, fordi jeg sgu ikke lige synes det var så smart en kunde kan gå ind og bestille varer og transaktionen går over i min gateway men ordren går ikke igennem. Heldigt en veninde købte hos mig før jeg åbner om et kvarter, så jeg kunne nå at få den deaktiveret så andre ikke gør det samme. Men synes bare de her burde gå ind og svare og hjælpe. Ved godt der er andre kunder, men når de har en kunde der står og skal åbne og sådan ting ikke fungere, så må man da lige træde til - eller er det mig som har en helt forkert mening her.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)