Hej... Jeg sidder sgu og er noget frustreret efterhånden. Skal åbne min webshop i morgen og jeg får den mest ringe hjælp/meget lang svartid fra min webudbyder. Hvad ville I gøre hvis I fik et sådant svar: "Hej. Vi kan ikke gå ud fra hvornår vores kunder åbner deres shop. fordi så kan kunden jo bare sige at de åbner samme dag. om vi har syltet dig. det syntes jeg ikke. tvært imod. vi har svaret på så mange mails efterhånden. og halvdelen af dem vi har svaret på har været rykkere hvor vi har svaret det samme igen og igen og igen og igen og igen.......................
TAG NU AT STOPPE. VI GØR ALT HVAD VI KAN FOR ALLE VORES KUNDER. vi kan ikke arbede hurtigere.
Fra nu af svarer jeg ikke på flere rykkere fra dig. da det går fra den effektive support tid. og betyder i sidste ende at jeg ikke når alle dine mails her i weekenden så du kan åbne mandag !!!!!!!!!! "
Ja jeg har sendt dem mange rykkere, men når der står på deres side at man kan forventer svar, oftest indenfor få timer, så er det vel meget naturligt man rykker når der er gået flere dage uden svar?? Og ja de har så til tider svaret på mine rykkere, min mening er de her vil forsvare sig selv jo, for den tid deså bruger på at besvare en rykker/klagemail - kald det hvad man vil - kunne de jo finde en af mine MANGE mails frem og svare/hjælpe med dem.
Lige nu sidder jeg med en ordrebekræftelse som ligner noget der er løgn, en mulighed for betaling med dankort, men hvor den laver fejl. Dvs jeg kommer ikke til at betale, men bliver istedet logget af min konto på siden. Og ja jeg kunne blive ved. Jeg har efterhånden en del uafsluttede mails liggende som jeg ikke har fået svar/hjælp til endnu. Nogen mere vigtige end andre, men synes bare ikke det kan være rigtig de ikke lige kan hjælpe mig nu her, hvor jeg åbner min shop i morgen.
Som jeg skrev til dem, kan det da ikke være alle som åbner mandag og om de så kunne prioritere lidt osv osv. - hvortil ovenstående svar blev modtaget igår.
Fuck jeg er frustreret...
\u003cdiv class\u003dea\>\u003cspan id\u003de_11551235cbb1beee_1\>- Vis citeret tekst -\u003c/span\>\u003c/div\>\u003cspan class\u003de id\u003dq_11551235cbb1beee_1\>\n\u003cdiv\> \u003c/div\>\n\u003cdiv\> \u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>On Fri, 28 Sep 2007 23:22:30 +0200, Githa Åxman Andersen wrote:\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Hej Jacob,\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Jeg vil blive meget skuffet hvis du ikke har i sinde at tage dig af mine efterhånden mange mails denne weekend - må indrømme jeg virkelig havde håbet der var sket en del allerede idag.\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Synes simpelthen det er den værste behandling jeg nogensinde har været ude for, engang skrev du at I bestemt ikke syltede jeres kunder, men det er jeg nu ikke så overbevist om.\u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Er der mange som åbner deres shop på mandag? Og ja faktisk allerede søndag for enkelte kunder? Nej vel... tænker om der måske skulle tages en prioritering. Er virkelig skuffet, og ja det kan jeg nok skrive MANGE gange endnu, for indtil videre har det da ikke forbedret sig. \u003cbr\>\u003cbr\>\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003cdiv\>\u003cspan style\u003d\"font-size:10pt\"\>Mvh. en noget fortvivlet kunde - Githa\u003c/span\>\u003c/div\>\n\u003c/span\>\u003c/div\>",1]
);
//--> |
Hej Githa,
Det var da godt nok en trist hændelse... :-S
Kan godt forstå din frustration over sådan et svar.
Well, det med om de kan prioritere anderledes er jeg ikke så sikker på...
Men jeg må da nok sige jeg er lidt forbløffet over at de kan svare sådan - altså uanset hvor mange gange du så har rykket dem.
Troede lidt man arbejdede ud fra at "kunden altid har ret" - men det kan jeg godt se, ikke alle ser sådan på.
But but but... hvis nu shoppen er oppe mandag, så ville jeg nok se om det ikke bare kunne glemmes (selvom jeg selvfølgelig ikke kender historien i detaljer).
Og fatter de ikke at lave deres produkt til tiden - jamen, så må man jo finde nogle andre...