Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søges til deMib.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt gang i forretningen for tiden og vi søger derfor en udvikler mere i deMib.com, der kan indgå i vores eksisterende team.

Arbejdet vil bl.a. omfatte udvikling af nye moduler til vores .NET kunde- og produktions-framework, udvikling af nye sites til kunder, samt udvikling af interne publikationssystemer.

Alder og uddannelse er uden betydning, hvis blot du kan dokumentere, at du har de rigtige kvalifikationer.

Vi vil forvente følgende:

• Du skal være meget erfaren Internetbruger
  • Du skal være meget rutineret .NET udvikler
  • Du skal have fuldkommen styr på HTML, CSS og JavaScript
  • Du må meget gerne have erfaring med at udvikle AJAX applikationer
  • Du skal være erfaren ASP udvikler
  • Du skal være erfaren med både MySQL og MSSQL
  • Du skal have erfaring med MS IIS
  • Det er et plus hvis du har erfaring med PHP, Apache og Linux

Vi tilbyder følgende

• Et godt job i et stærkt team og en spændende branche
  • Rig mulighed for faglig udvikling
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsdage
  • God frokostordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Kontor i det centrale København – lige bagved Kultorvet

Arbejdstid: Fuld tid – fleksibelt skema og mulighed for hjemmearbejdsdage
Arbejdssted: Hauser Plads, København
Løn: Efter kvalifikationer

deMib.com ApS er en dansk virksomhed med fokus på web-publicering, marketing og new media. Selskabet er startet af Mikkel deMib Svendsen og Jens Ole Kjærgaard-Hansen.

Se mere på: www.demib.com

Send ansøgning vedlagt CV med informationer om uddannelse og praktisk erfaring til os på nedenstående email. Du må meget gerne vedlægge nogle links til produktioner der kan ses offentligt og kort beskrive din rolle ved udviklingen eller markedsføringen af dem.

job@demib.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:14

Jobbet er stadig ledigt, og det er ikke så mange gode henvendelser vi har fået endnu. Hvilket naturligvis fik mig til at tænke på, om der kunne være noget i dette jobopslag som skrænmer de gode udviklere væk? Det kan jo også være, de bare er glade for de jobs de har :)

Anyway, hvis du har nogle forslag til hvad jeg evt. kunne gøre for at lokke nogle gode folk over, så må du meget erne kommentere her ...

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:48

Hej Mikkel

Nu har jeg absolut ingen erfaring med dit arbejdsområde, men derfor vil jeg alligevel godt kommentere dit stillingsopslag.

Min første tanke er, at stillingen ser både atraktiv og proffesionel ud og det undrer mig at du ikke har fået de rette ansøgere.

Så jeg tænker følgende:

• Har du annonceret de rette steder?
  • Mangler der nogle bløde værdier i opslaget? Jeg ser ingen beskrivelse af hvilken persontype i ønsker og jeg ser ingen beskrivelse af, hvordan I er som kollegaer, udover at I er et stærkt team.

Jeg har ingen idé om ovenstående har betydning indenfor dit fag, så det må du selv vurdere.

Held og lykke

/skou

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:05

Hello Mikkel...

Om Jer står der:

"deMib.com ApS er en dansk virksomhed med fokus på web-publicering, marketing og new media. Selskabet er startet af Mikkel deMib Svendsen og Jens Ole Kjærgaard-Hansen."

Det er dælme ikke meget. Folk lægger meget vægt på at det er godt sted at være....de skal jo bruge mange timer sådan et sted ;o)

En anden ting er, at der står "Du skal...." seks gange. Det ville jeg nok 'bløde lidt op' sprogmæssigt.

Måske forvirrer det lidt, at du til sidst begynder at 'snakke' om markedsføring af ting der kan ses offentligt....

Generelt skal der 'fedtes' for folk i disse dage. Det er meget meget let at få jobs, så man skal sgu gøre sine hoser grønne som arbejdsgiver ;o)))

Havde det nu været en annonce, hvor du ville 'uddanne' en klon af dig selv arbejdsmæssigt i stedet, så havde du fået en ansøgning fra mig ret hurtigt ;o) 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:18

Tak for de gode råd - de er bestemt værd at overveje :)

> Havde det nu været en annonce, hvor du ville 'uddanne' en klon af dig selv arbejdsmæssigt i stedet, så havde du fået en ansøgning fra mig ret hurtigt ;o) 

Den stilling er slået op her, men der har vi fået en del gode ansøgninger :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 10:22

Hvad med at indrykke annoncen på jobnet.dk?

Demib.dk, er formentligt ikke det første sted de fleste programmøre søger efter et nyt job - hvilket muligvis til dels ikke er tilfældet for SEO'er.

Jobnet.dk (det gamle AF) er gratis og virker fortrinligt - da stillingsopslaget automatisk kommer på alle jobportalerne, såsom jobindex.dk mv.

Jeg har selv brugt det flere gange og hver gang er jeg overvældet over responsen jeg har fået.

Som det tidliger indløg er lidt inde på kunne du måske med fordel bløde lidt op for "stemningen i opslaget" ved ikke kun at liste dine forventninger til ansøgeren - får i rundstykker af og til, hvad med en fredagsbajer af og til  -er der cola ad libitum ? - madordning?.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:39

Mikkel deMib Svendsen:
Hvilket naturligvis fik mig til at tænke på, om der kunne være noget i dette jobopslag som skrænmer de gode udviklere væk?

Jeg synes egentlig ikke der er noget der skræmmer. Det er godt du stiller de krav du gør, intet er værre end en arbejdsgiver der ikke er klar i spyttet og konstant i parentes skriver at det ikke gør noget hvis man kan dit og dat. Dit behov er at man SKAL kunne dit og dat, og så er den ikke længere.
Jeg savner umiddelbart intet om miljø, goder osv., for det kan man komme ind på i en spørgende mail eller til en eventuel samtale. Til gengæld er jeg ekstremt træt af "løn efter kvalifikationer". Nævn et minimum- og maksimumleje.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)