Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Heberlife

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen, jeg går med tanken om at starte op med Heberlife, kan alle i dygtige networkers give mig lidt input vedr. Heberlife...både godt og skidt....??

Og hvor ligger deres indtjeningssystem i forhold til andre (helseprodukter på det danske marked??)

Mhv henrik

Med venlig hilsen Henrik
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:06

Hej Henrik,

Jeg har en ven der har solgt dette produkt... personlig kan jeg godt lide produktet (måske fordi jeg fik det til indkøbspris, det kan ikke udelukke at det havde en indvirkning...) Men jo, det virker bedre end den standart protein jeg ellers købte.

Du skal være en hardcore sælger - for der er virkelig meget benarbejde i dette her.
Men har du mod på det - så er det da helt sikkert muligt.

Faktisk burde du tage kontakt til min ven, da han har en del erfaring, og måske kan hjælpe dig igang på en god måde :)
Smid mig en mail på info (at) studiousdesign (dot) dk - så kan jeg sende dig hans nummer eller omvendt, så I kan snakke sammen, hvis du er interesseret.

Fortsat god søndag..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:13

Hej Henrik

Jeg er selv Nuskin forhandler, og vi får mange forhandlere over til os pga de brænder ud af Herbalifes krav til varekøb.

Der er eksempler på at en forhandler forventes at købe varer ind personligt for flere tusinde kroner, selvom det ikke er solgt, blot for at opretholde en gruppevolumen - det er helt sikkert starten på en helt galt udvikling.

Du er velkommen til at kontakte mig for at høre om Nuskin også, så har du da et valg og noget at sammenligne med.

Men retfærdigvis skal det da sige at der er Herbalifes forhandlere der klarer sig rigtig flot. Men firmaet er flere gange blive hængt ud i medierne for at dække sig under alias firmanavn såsom Scandiconsult og lignende.

Held og lykke med din nye forretning

Mvh Brian Kiel / Nuskin Randers

briankiel@mybigplanet.com

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:07
Hej Mr. Advisor!

Det er jo altid det gode spørgsmål mange stiller sig forud for start som selvstændig. Men tænk på, at du her for åben skærm søger oplysninger om andre udbydere i branchen som Herbalife også er i!

Det er ikke god stil, at man offentligt kritiserer sine konkurrenter hvis man vil være en seriøs forhandler!!
Jeg har selv være igennem disse overvejelser forud for valg af partner/producent og det er en noget omfattende opgave, men det er nødvendigt at du selv vurdere de forskellige udbydere. Vi har som nævnt været dette igennem over en længere periode og de erfaringer vi har gjort os har vi samlet på vor hjemmeside til gavn for de der overvejer at starte med en forhandling.

Det er et omfattende studie - hvis du vil læse alle vore informationer men de er nyttige. At vi efter afslutning af vort studie af muligheder valgte Forever Living Product skal du se bort fra - men det var vor konklusion på de indsamlede oplysninger - om produkter, leverandør og brugsværdi.

Af vore sites fremgår hvad du bør være opmærksom på samt hvilke spørgsmål der kræver afklaring forud for endeligt valg.
Endelig er det vigtigt at du selv kan indestå for produkterne dem bør du afteste ved eget brug i en periode forud for endelig beslutning.

Du kunne indkøbe en pakke til eget forbrug som en begyndelse - og se hvordan jeres husholdning bliver tilfredse med disse vare.
Du kunne indhente informationer om produkterne og deres indhold samt priser.
Du kunne bla. på denne baggrund vurdere hvilken producent/varegruppe du ville fortrække at arbejde med. Nogen siger det er ikke produkterne der er vigtige - det der er vigtigt er at man etablere en så stor organisation som muligt - ja det er jo klart nok at des flere der arbejder med afsætningen des flere kunder når man ud til - men hvis produkterne ikke har værdi på markedet så går det ikke.

Du finder hjemmesiden her: www.JOMACompany.dk Du er velkommen til at kontakte os når du har studeret hjemmesiden for en snak og afklaring af dine evt. spørgsmål.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:42

Svar til Brian,

Jeg er så en af de konsulenter der har succes med at benytte Scandiconsult's koncept til at arbejde med Herbalife. Jeg vil ikke, som dig, bruge tid på at "rakke" andre ned, men bare fortælle dig nogen facts. Herbalife har ingen krav - gentager INGEN krav til varekøb. Men, det er selvfølgeligt lettere at arbejde med kunder når du også har et mindre varelager. Det er er den enkelte forhandlers ansvar at skabe omsætning i sit varelager.

Situationen er præcis den samme som hvis du starter selvstændig med en tøjbutik - ingen tøj - ingen kunder.

Herbalife stiller krav om at du skal omsætte 70% af dit varekøb pr. måned, for at gøre dig fortjent til gruppebonus - så bare at købe uden at sælge, er direkte til grin.

Men ligeså vel som der er tøjbutikker der må lukke med et lager, sker det selvfølgeligt også indenfor MLM verdenen.

Den største fejl som forhandlere begår indenfor de fleste MLM muligheder (også Herbalife), er at de ikke betragter det som en seriøs selvstændig forretningsmulighed.  Det kræver en seriøs indsats - det kommer ikke pr. automatik. 

Mvh.

Swingkid 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:56

swingkid:
Herbalife har ingen krav - gentager INGEN krav til varekøb.

swingkid:
Herbalife stiller krav om at du skal omsætte 70% af dit varekøb pr. måned, for at gøre dig fortjent til gruppebonus

det er vel også et krev... hvorfor side og modsige sig selv i samme indlæg....

så man kan altså ikke tjene penge uden selv at købe nået... for køber man ikke nået er det jo ikke muligt at omsætte for de 70% på sit eget varekøb

eller hvad...

køber man for 700 kr skal man altså sælge for de (70%) 490 kr af det til andre for selv at kunne få en bonus. det ser jeg da ingen mening i...

så er det altså ikke muligt for dig med denne forretning at bygge en passiv indtjening op... eller har jeg misforstået hvad du skrev

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:26

Hej Swingkid

Jeg skriver faktisk også at der er konsulenter der har haft succes. Tråden forespørger gode og dårlige erfaringer, og det fik han.

Der er intet af det jeg skriver som ikke er bakket op af fakta, og jeg har snakket med en af de omtalte ex-herbalife forhandler for at få ham til at logge ind og fortælle sin historie,så det ikke kun er anden hånds viden.

Men så et spørgsmål til dig, swingkid, er det hemmeligt at annoncere for Herbalife siden i gemmer jer bag "Scandiconsult" navnet. Det er muligt at det er en succes, men det er stadigvæk en lusket måde at få emner på - der står INGEN steder på scandiconsult siden at man faktisk har kontakt med Herbalife, er det ikke misvisende markedsføring?

Jeg er oprigtig interesseret i at høre hvorfor der vælges denne annonce måde, at annoncere under Scandiconsult, og Shapeworks. Personligt prøvede jeg scandiconsult hjemmesiden, og da jeg blev ringet op kunne jeg HELLER ikke få oplyst at det var Herbalife - det fik jeg faktisk først af vide da jeg var til en info møde i Århus.

Selv er jeg Nuskin forhandler, og det prøver jeg da ikke at skjule - jeg er stolt af det jeg laver, og viser det også overfor potentielle emner.

Med venlig hilsen

Brian Kiel

Tilmeldt 11. Jan 06
Skrevet kl. 19:23

Til Amway,

Nej det er ikke muligt at bygge en passiv indtægt op - Du skal selv have fingeren ud. Et eksempel:

En god fuldtidsforhandler har ca. 30 kunder = Kundeomsætning på 45000 kr - og indtægt på 21.000 kr. Derudover måske Royalty+Bonus på 50.000 kr oveni. De sidste 50K udbetales kun såfremt du har en egenproduktion på 5000 points = 50 kundesalg el. 20 kundesalg + ny Supervisor i 1. line.

Så hvis du flytter til sydhavsøerne, skal du stadigt "få fingeren ud" hvis du vil opretholde din Bonus/Royalty.

Er det urimeligt ? ....vel egentligt ikke. Er du selv motiveret af en chef der tjener det dobbelte af dig, men kun laver 50%.......næppe.

Håber det var til at forstå....

Swingkid 

Tilmeldt 11. Jan 06
Skrevet kl. 19:36

Til Brian,

Scandiconsult er en virksomhed med nogen geniale værktøjer og har gennem 4 år udviklet et enestående koncept. SC kunne ligesåvel arbejde med kaffe eller blomster, produktet er underordnet. At SC arbejder med Herbalife er en velovervejet beslutning. På alle hjemmesider vil du under Copyrights tydeligt kunne se at SC er en sammenslutning af selvstændige Herbalife forhandlere - så intet er skjult. Vi er stolte af at arbejde med hvad vi gør.

Mange mennesker går dog rundt med nogen fordomme om Herbalife - Man skal sælge til familie/venner, Home parties - sådan var det også engang - men ikke med det koncept SC har udviklet.

Idag er Herbalife navnet brandet kraftigt via sponsorat for superligaklubben Lyngby (DK) samt for David Bechams klub Galaxy (Usa) - så vi har intet at skjule

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 16:17

Hej

Jeg er klar over at Herbalife intet har at skjule Wink Netop derfor forstår jeg ikke at man ikke bare åbent fortæller at det er Herbalife, jeg har netop kigget på Scandiconsult siden og har ikke kunne finde Herbalife nævnt nogle steder, heller ikke engang hvad branche i beskæftiger jer med.

Jeg ved godt at får man nok igennem sådan en hjemmeside, skal der nok komme forhandler ud af det, men jeg bryder mig bestemt ikke om metoden der annonceres på, og mener også at Herbalife fik en påtale for annonce formen af forbrugerombudsmanden.

Hvis der er et image problem med Herbalife skulle man da hellere "kæmpe" med oprejst pande istedet for at dække sig under et alias, netop det at der bruges alternative firmanavne,  bekræfter jo netop at det er skjult et eller andet.

Men det er selvfølgelig kun min egen mening

Sponsorater af så store klubber, virker mere som et krampagtig forsøg på at rette op på imaget. Det er jo netop hele network marketings ånden at der IKKE bruges penge på reklamer som det.

Mvh Brian

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)