Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspris på hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er noget her jeg ikke helt forstår - 

Hvis siden tjener så meget, hvorfor vil du så overhovedet sælge den pga tidsmangel ?
Enten tjener du forfærdenlig mange penge på noget andet, eller også er der et eller andet der ikke hænger sammen.

Hvis det er helt reelt at den tjener de beløb, ville der så ikke være mere ide i at ansætte en til at administrere den, eller indgå et samarbejde med en hvor i deler profit og du så slipper for at arbejde med den.

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:06

Mange tak for dine ord Morten. Nej 30.000 er selvfølgelig ikke nok, for som du selv nævner, er det noget jeg skal kan tjene på under en måned. Men ja jeg kan forstå at der er flere faktorer der spiller ind i hvad "markedet" mener den er værd. 

Måske har du ret i at jeg skal drive det lidt mere, men hvis jeg en dag får et bud der er passende vil jeg ikke afvise at sælge den. For som sagt, så har jeg ikke særlig meget tid i øjeblikket, da jeg er under uddannelse og er igang med et andet projekt. Jeg synes det er ærgerligt, hvis siden skal gå i stå, fordi jeg ikke har tid til at lave indlæg eller noget.

Men igen, mange tak for at du overhovedet gad og skrive en kommentar. 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:10

Hej Tommy. Ja det giver ikke særlig mening, men som skrevet så er jeg under uddannelse og igang med et helt andet projekt som jeg vil satse på i stedet.

Jeg tjener uden tvivl gode penge og jeg tvivler at  mange andre hjemmesider tjener ligeså meget med så lav risiko. Jeg har som skrevet ingen udgifter udover weblhotellet og domæne. At jeg så satser på at markedsfører må jeg selv om og i så fald så stiger udgifterne naturligvis. 

Jeg har også mistet interessen en smule. Men ja det er en glimrende idé med hensyn til en der skal adminsitrere den, men tror du ikke det bliver en dyr fornøjelse ? 

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:16

Hej Ali

Hvordan kan det være at du skriver at den omsætter for 70.000 kr. eksklusiv affiliate-indtjening? Der er formentlig ingen anden omsætning end affiliate-omsætningen. Og hvis du tjener så gode penge nu hvorfor forventer du så, at beløbet "blot" er 20-30.000 ved slutningen af året?

Derudover synes jeg heller ikke du skal sælge den nu. Det er jo ret mange penge vi snakker om. Jeg har selv en lignende side http://www.oddsfan.dk og den genererer ikke i nærheden af hverken dine trafiktal eller indtjening. Den er også startet op de seneste måneder.

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)