Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som mange andre søger jeg også flere kunder.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg gerne beklage de manglende kommaer. Men skriver fra min telefon og den vil ikke lave kommaer. Den 1. oktober 2013 åbnede vi en webshop. Er naturligvis klar over at man skal have is i maven. Og at det er kun lidt over 4 måneder siden den åbnede. Samtidig med der hård konkurrence indenfor det vi sælger. Men jeg havde drømt om dette i over 7 år. Og da jeg tog mod til mig sprang jeg ud i det og banken sagde ja :-). Shoppen hedder kidsbkids.dk. Her sælges der børnetøj m.m. i alderen 0-16 år. Vi har fået rigtig meget ros for webshoppens udseende. Samt at den er nem at finde rundt i. At vi har et stort udvalg og hurtig levering. Og ikke mindst en super god service som vi vægter meget højt... Kunne godt tænke mig at spørge jer søde og kloge Amino brugere til råds. Hvad kan vi gøre for at få flere handlende? Eller skal vi bare have mere tålmodighed? Vi har naturligvis en Facebook side. Google Adwords bruger vi i perioder men det bliver hurtigt dyrt.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver ikke noget om, hvad I har gjort med hensyn til markedsføring

Men NEJ, I skal ikke have is i maven, I skal gøre mere!

Det første, I skal gøre, er at få en plusprofil, så I kan linke derfra. Jeres hjemmeside skal have links! Begynd med en plusprofil her på Amino, så I kan linke til siden fra footer. Gør meget mere reklame for nyhedsbrevet - og begynd at blogge. Kontakt andre, I kan gæsteblogge for - find fore om børn, børnetøj osv.

I det hele taget: Gør langt mere for at få trafik ind på siden og skaffe links.

Der er meget, I kan gøre - og så har jeg slet ikke nævnt offline endnu: brochurer ud i børnehaverne i området, rabatter til mødre i kvarteret, events for børn, rabatkuponer i postkasserne ... Det er alt sammen muligheder. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og det måske vigtigste først: tekst! Der er næsten ingen tekst på jeres side. I skal have søgemaskineoptimerede tekster om alle brands og også meget gerne kategoritekster om pigefrakker, drengefrakker, bukser og alt muligt andet. Hvis I ikke gør noget for at skaffe gratis trafik, bliver det ALT for dyrt i AdWords i længden ...

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp til tekster online eller offline - eller praktisk hjælp til markedsføring. :)

Tilmeldt 11. Feb 14
Skrevet kl. 20:19

Tusind tak for svar :-). Brochure i postkasser på bilruder osv. har vi gjort og gør vi stadig :-). Vi har også åbnet showroom men det når naturligvis ikke ud i hele landet. Arrangementer holder vi også... Det der med at blogge har jeg hørt om men aner intet om det. Det vil jeg undersøge nærmere i morgen inklusiv det du skriver omkring mere tekst på hver genre :-). Vi havde plus 100 ordrer i januar. Men der kom der jo også børnepenge samtidig med der var udsalg. Er super glad for dine svar og vil straks arbejde på det fra i morgen :-)

Tilmeldt 11. Feb 14
Skrevet kl. 20:23

Det ser ud som om du arbejder med lidt af det jeg søger. Så hvis det er ok sender jeg måske en mail til dig i morgen. Det kan jo være jeg lige skal betale mig fra det for at få det gjort/lært helt korrekt...

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:25

Du er velkommen: tekstfokus@tekstfokus.dk  :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Når man har en webshop er pengene som oftest bedst givet ud på søgemaskineoptimering, adwords og andre former for online markedsføring - herunder også markedsføring på sociale medier.

Nu ved jeg ikke, hvad I allerede har gjort, men som Louise også siger, jeres tekster kan let forbedres så jeres side bliver lettere at finde for søgemaskinerne - men derudover synes jeg også I skal overveje andre former for online markedsføring - har I en facebookside? 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 20:42

Hej

Det koster bare penge at tjene penge. AdWords er dyrt men i en kombination af SEO virker det også hvis man gør det rigtigt.

Der er meget konkurrence i den branche du har valgt og at lave en shop er 1. step

2 step er SEO

3 step AdWords

4 step vedligeholdelse og optimering.

5 step har du prøvet ovennævnte uden succes så ring til mig på 3220 6030 og tryk 2 for salg så kan vi hjælpe dig.

Skal du noget med den shop i den branche vil jeg mener du bør bruge imellem kr. 50.000 - 100.000 pr år på Google.

Held og lykke med shoppen

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:49

En mand i samme branche fortalte, at han brugte 20 000 om året på tekster. Hvad han ellers gjorde, ved jeg ikke, men mon ikke der også kørte nogle AdWords ... Det er nok ikke den billigste branche at starte i, men man kan da altid komme et stykke vej med knofedt ;)

Tilmeldt 11. Feb 14
Skrevet kl. 21:10

Hej Majbritt - Ja vi har også en Facebook side som vi naturligvis er aktive på :-).

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)