Først vil jeg gerne beklage de manglende kommaer. Men skriver fra min telefon og den vil ikke lave kommaer. Den 1. oktober 2013 åbnede vi en webshop. Er naturligvis klar over at man skal have is i maven. Og at det er kun lidt over 4 måneder siden den åbnede. Samtidig med der hård konkurrence indenfor det vi sælger. Men jeg havde drømt om dette i over 7 år. Og da jeg tog mod til mig sprang jeg ud i det og banken sagde ja :-). Shoppen hedder kidsbkids.dk. Her sælges der børnetøj m.m. i alderen 0-16 år. Vi har fået rigtig meget ros for webshoppens udseende. Samt at den er nem at finde rundt i. At vi har et stort udvalg og hurtig levering. Og ikke mindst en super god service som vi vægter meget højt... Kunne godt tænke mig at spørge jer søde og kloge Amino brugere til råds. Hvad kan vi gøre for at få flere handlende? Eller skal vi bare have mere tålmodighed? Vi har naturligvis en Facebook side. Google Adwords bruger vi i perioder men det bliver hurtigt dyrt. |
Du skriver ikke noget om, hvad I har gjort med hensyn til markedsføring?
Men NEJ, I skal ikke have is i maven, I skal gøre mere!
Det første, I skal gøre, er at få en plusprofil, så I kan linke derfra. Jeres hjemmeside skal have links! Begynd med en plusprofil her på Amino, så I kan linke til siden fra footer. Gør meget mere reklame for nyhedsbrevet - og begynd at blogge. Kontakt andre, I kan gæsteblogge for - find fore om børn, børnetøj osv.
I det hele taget: Gør langt mere for at få trafik ind på siden og skaffe links.
Der er meget, I kan gøre - og så har jeg slet ikke nævnt offline endnu: brochurer ud i børnehaverne i området, rabatter til mødre i kvarteret, events for børn, rabatkuponer i postkasserne ... Det er alt sammen muligheder.