Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerrådet TÆNK tester sikkerhedspakker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvert år tester Forbrugerrådet TÆNK sikkerhedspakker fra adskillige producenter, i år er 18 producenter med i testen, heraf er 4 gratis antivirus programmer der i sig selv ikke har nogen firewall, her er man for gratis programmerne overladt til Windows egen software firewall.

Antivirus programmer er ikke noget specielt sexet emne Smile

Sikkerhedprogrammer og antivirus er for mange noget der ligner enten religion eller også overladt til tilfældighederne og det rene held og lykke, specielt for privat forbrugeren.

Det er vigtigt at holde sig opdateret med de professionelles testresultater og anbefalinger og her kan det være noget af en jungle at finde rundt i om man skal vælge det ene frem for det andet. Om man skal vælge hastighed fremfor sikkerhed, eller pris fremfor brugervenlighed, der er nok mange meninger men de fleste er nok klar over at det kun bliver vigtigere og vigtigere at holde sig beskyttet og opdateret.

Jeg er selvfølgelig en stolt, entusiastisk og engageret forhandler af G Data antivirus og internetsikkerheds produkter, ikke mindst i dag hvor Forbrugerrådet TÆNK har erklæret G Data InternetSecurity 2014 "BEDST I TEST" hvilket betyder at programmet scorede højest i testen i den samlede bedømmelse.

Se testen på Forbrugerrådet TÆNKs hjemmeside (Kræver abonnement) eller find G Data InternetSecurity 2014 hvor man f.eks. har testet antivirusfunktioner, firewallfunktioner, brugervenlighed og ressourceforbrug.

Danmarks bedste rådgivning om alle G Data software løsninger

Hvis du vil vide noget om programmet, downloade, teste eller høre om alternativer, opgraderinger, virksomheds-løsninger, fornyelse af eksisterende installation eller andet så er jeg i alt beskedenhed en af de bedste i Danmark til opgaven og så er det bare at spørge løs... Desuden er jeg tæt kontakt med producenten og udviklerne så har du kritik eller forslag til forbedringer så sig til og jeg vil lade det gå videre.

Hvis du vil købe G Data InternetSecurity 2014 - Ja, så er vi sørme også Danmarks både billigste og bedste forhandler. 

Klik på linket for at vide mere eller for at bestille nu: G Data InternetSecurity 2014

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:55

Dennis Johansen:
Forbrugerrådet TÆNK har erklæret G Data InternetSecurity 2014 "BEDST I TEST" hvilket betyder at programmet scorede højest i testen i den samlede bedømmelse.

Ahhh den deler vel den højeste score med Eset Smart Security Hvor de begge scorede 65?

Men ja ingen tvivl om det er et af super programmerne. Men den store ulempe, og vigtig viden for mange at få med. Er vel den kun findes på Engelsk?

Men den er til gengæld også billigere end Eset.

Mvh Kim Smile

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 14:08

Sprog er vigtigt, det er dog ikke mit indtryk at det er vigtigst når sikkerheden er i betragtning.

Jeg kender ikke meget til Eset ellers, men ifølge til den seneste AV-Test så klarer G Data sig til gengæld 25% bedre ift. performance (på Business produkterne) end Eset, og det i betragtning af de to scannings-motorer (Avast! og Bitdefender) der ligger og knokler i maskinrummet...

De 65% er dikteret direkte fra Forbruger Rådets egen hjemmeside "Højeste score i testen G Data InternetSecurity 2014 God 65%", jeg medgiver dig at Eset også fik 65%, der må være en mindre faktor der gør udslaget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)