Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har på 2 år nu fået produceret min egne fodbold til det danske marked og er stadig meget ny i branchen. Jeg har 5-10 klubber på nuværende tidspunkt, der har handlet med mig og været tilfreds med kvaliteten.

Problemet er at jeg ikke kan betale alle penge for at hive et parti bolde hjem på omrking ca 1000 stk på engang. Så mangler en investor der kan betale for forsendelsen af partiet og få betaling hver måned indtil beløbet er tilbage betalt igen.

Sidste år solgte jeg omkring 1500 fodbolde, både til klubber, institutioner og til private.

Har du lyst til en snak med mig omkring investerings muligheder, så kontakt mig venligst.

Fra Copenhagen Baby...
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:49

Hvis det kun er penge til at købe bolde hjem som allerede er "solgte", så burde det ikke være det store problem. Prøv bl.a. at kontakt www.vidensbanken.com og få dem til at finde en investor/BA (business angels) til dig - de kan finde nogen med lige den erfaring og kompetence som du mangler, samt selvfølgelig nogle penge....!

Held og Lykke!

/J.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 14:57

Hej J

Tak for tippet.

Det med penge er fordi ikke alle klubber vil betale depositum eller forud. Så det er defor jeg savner en kompetent partner som kan låne mig til det når der er brug for det.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:17

Hvor store beløb er der tale om?

Du må meget gerne sende mig en mail med dine planer - Jesper@JJepsen.dk 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 10:21

Det er fra 20.000,- til 50.000,- alt afhængig af ordren.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:48

Det lyder mere som et lån end en investor du har brug for - bare så du siger det rigtige, når du går ud og spørger :)

Investorer tager en del af dit firma for det de investerer (typisk 20-50% af selskabet), og business angels, der typisk går meget tidligt ind, forventer at få 10-20 gange pengene igen indenfor 2-5 år. Hvis ikke de tror de kan det, så gider de ikke investere.

Men et lån er noget helt andet. Dem der låner penge ud vil bare gerne være sikre på at du kan og vil betale tilbage. Det kan så nogle gange betyde at de vil have noget sikkerhed, f.eks. pant eller kauktion.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 12:49

Hej Mikkel.

Takfor svaret. Jeg tror det er en slags kassekredit jeg søger. og da min bank ikke er så villig, så søger jeg alternativer til det.

Såhvis der er en person eller firma der give mig en kassekredit agtig ting, så er det en stor hjælp.

Foresten så glæder jeg mig til kurset i næste uge i KBH.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)