Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig markedsføringsmulighed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver herinde fordi det er lørdag og jeg har fundet, en ekstra funktion til mit projekt.

Det jeg tilbyder er et logo/banner i størrelsen 125x125 på website, til en pris af 0,01 øre pr unikke bruger der klikker sig ind på den sektion hvor i vil være at finde. Det er et projekt med stor signalværdi, skal bruge nogle der har brug for stor eksponeringskraft og har afsat lidt midler til online markedsføring.

Smid en pm hvis det har interrese.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:18

smed lige en PM.... :)
God lørdag...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:54

Er det bare mig, eller lyder 10 kr for eksponering til 100.000 unikke brugere næsten ikke for godt til at være sandt?

Jeg vil i hvertfald gerne have lidt flere oplysninger :) 

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:46

Jo det gør det, men i dette tilfælde koster 100.000 unikke brugere der ser dit banner en tusse.

Lavede en mindre brøler, men vi har begrænsning på så du maks kan komme til at betale 2500 kr uanset brugere.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 00:03

Dvs prisen er 0,01kr og ikke 0,01 øre pr. eksponering? Det lyder i hvertfald mere som de priser jeg har set andre steder.. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:45

Hvilken hjemmeside bliver der annonceret på?

Det er jo meget væsentligt at vide for at man kan bedømme responsen i markedet.

Venlig hilsen, Christian

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:53

Du skriver at der er en maxpris er der så også en minpris?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20

Nu ved jeg ikke lige hvad en PM er?! Men vil gerne have eksponering med slagkraft. :-)

Skriv endelig og send mere info. på mlm[@]nofakepeople.dk :-)

mvh

Marie-Louise

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 23:02

PM = Personlig meddelelse

Mener det hedder en privat besked her på amino. Tryk kontakt, og vælg den mulighed

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:46

læste bare lige alle jeres indlæg, og arbejder til dagligt med markedsføringsrådgivning. og I bliver helt vilde når i høre om billigere priser.. Prisen er desværre en stor faktore for mange i dag når de markedsføre sig. men man kan altså ikke markedsføre sig uden man ved hvad man vil, og hvor man vil hen og hvilken målgrupper man vi have kontakt til, dette bliver man nød til at tænkte over, for det er ikke selve pladsen du køber men en løsning på et givet problemstilling.

f.eks. jeg skal have huller i væggen, jeg køber nogle bor til dette, hvad har jeg så købt, jeg har købt huller i væggen og ikke bor. dvs, tænker jeg på bores pris og tager den billigeste får jeg højst sandsynlig ikke de rigtige huller i min væk, også har bare 1 kr været alt for dyrt.

Hvis man ikke har nogle mål med sin markedsføring, og hvis målene ikke stemmer overens med ens strategier, så lad vær med at bruge penge på det, for ikke får ikke det udbytte som svare til jeres invistering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)