Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logodesign (spar over 50%)

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:

Nu var det ligesom min person, som åbnede op til spørgsmålet om dine logo referencer, er dine egne eller nogle dine arbejdsgiver ejer,,

Og klart at dette får andre til at spørge også

Jeg bruger selvfølgelig ikke logoer eller anden grafik for den sags skyld, som jeg har lavet på mit arbejde som referencer, tænk dig nu om...

- Jeg fik desuden aldrig svar på min udfordring? Send mig en PB hvis du er lige så god til at designe som du er til at skrive.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:52

Bertil Boisen:

Er der noget galt med annoncen? Jeg vil meget gerne høre DIN mening.

- På forhånd tak :-)

JA. Den der irriterende lange arm fatter jeg ikke, den fylder hele siden og er total ubrugelig og irriterende :) Det er min mening om din annonce. Dertil ville det være rart at se nogle referencer, og ikke som en lys grå som man næsten ikke kan se på hvid baggrund (hvis det altså er dine referencer). Men i en ordenlig størrelse og med originale farver mv. så man kan se hvad du har lavet før. 

Bertil Boisen:

Det drejer sig om "2 pladser" altså jeg tilbyder at lave 2 logoer til prisen á 1200 kr. pr. stk. Efter de to "pladser" er taget, er prisen tilbage til normalprisen på 2500 kr. + moms.

Ser man dét, jeg har også misforstået din annonce. Jeg troede at man skulle købe 2 for 1200 stykket. ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

R-M:

Bertil Boisen:

Er der noget galt med annoncen? Jeg vil meget gerne høre DIN mening.

- På forhånd tak :-)

JA. Den der irriterende lange arm fatter jeg ikke, den fylder hele siden og er total ubrugelig og irriterende :) Det er min mening om din annonce. Dertil ville det være rart at se nogle referencer, og ikke som en lys grå som man næsten ikke kan se på hvid baggrund (hvis det altså er dine referencer). Men i en ordenlig størrelse og med originale farver mv. så man kan se hvad du har lavet før. 

Bertil Boisen:

Det drejer sig om "2 pladser" altså jeg tilbyder at lave 2 logoer til prisen á 1200 kr. pr. stk. Efter de to "pladser" er taget, er prisen tilbage til normalprisen på 2500 kr. + moms.

Ser man dét, jeg har også misforstået din annonce. Jeg troede at man skulle købe 2 for 1200 stykket. ;)

Kanon! noterer: Irriterende lang arm, for lyse logoer. Løsning: Kortere arme og mere kontrast i logoerne.

Og jeg kan godt se at teksten kan skabe lidt forvirring - tak for din feedback!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)