Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logodesign (spar over 50%)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Lad nu manden sælge af sine ydelser. Det er dårlig smag af dig at kaste dig over noget som han skrevet. Hvis det er du har råd eller vejledning, jamen så skriv det dog i en PB til ham og ikke i selve tråden og ødelægge den med dit opkast.,

Jojo, men nu har trådstarter jo gentagne gange i samme tråd selv bedt om feedback på selve annoncen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Jakob:

Jeg tænker for din egen skyld, i en annonce (din egen annonce tråd), måske ikke skal skrive du står og mangler pengene, det er selvfølgelig en kedelig ting men egentlig ikke noget vedkommer os andre, det kan også skræmme folk væk, specielt med en upfront betaling. Da man kan have frygten at du/dit firma pludselig er væk? Mener også du et sted siger, og hvis ikke så beklager jeg med det samme, hvis man ikke er tilfreds får man sine penge tilbage. Det kan jo være svært at tro på når du samtidig er i likviditets bekneb. 

Tænker også du måske skulle overveje at bruge lidt ekstra tid på din egen annonce, du siger selv du ikke brugt så lang tid og måske godt kunne ændre lidt rundt omkring (er ikke ekspert så det ved jeg ikke noget om). Det er jo netop i din annonce du kan vise hvad du kan, og at du er de 1.200 kr værd.

Held og lykke med det, håber du kommer godt hen over din udfordring.

God feedback, der er kommet uforudsete udgifter i denne måned, hvilket gør at jeg laver dette tilbud... Jeg arbejder til daglig på et reklamebureau og har fast indtægt, så det er bare til ekstra indtægt. (Ingen fare for konkurs)

Det er ikke annoncer jeg tilbyder, det er logoer - så jeg regner også med at folk i stedet har fokus på de referencer jeg har sat ind. Men jeg kan godt forstå hvad du mener.

Det har været meget lærerigt, og det er bestemt noget jeg vil tage med fremover.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55

Jesper Hansen:

Martin:
Lad nu manden sælge af sine ydelser. Det er dårlig smag af dig at kaste dig over noget som han skrevet. Hvis det er du har råd eller vejledning, jamen så skriv det dog i en PB til ham og ikke i selve tråden og ødelægge den med dit opkast.,

Jojo, men nu har trådstarter jo gentagne gange i samme tråd selv bedt om feedback på selve annoncen...

Nu vil jeg ikke kalde reklame for eget firma for feedback.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:50

Martin:
Lad nu manden sælge af sine ydelser. Det er dårlig smag af dig at kaste dig over noget som han skrevet

Jeg havde ikke lige luret at at dette var et indlæg,  personen havde betalt for... og jeg synes netop at det er god smag at kaste sig over noget en person konkret har skrevet, fremfor at konstruerer selv,,,bare for at være kritisk 

Når dette er sagt ,,så forandrer det vel ikke meget,,,

Den grafiske branche er blevet en luderbranche,, - hvor de som tror at de har noget x-faktor i sig myldrer frem,,, - og ødelægger det for dem der vitterlig kan,,  og derfor er jeg på vagt

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 00:09

Bertil Boisen:

God feedback, der er kommet uforudsete udgifter i denne måned, hvilket gør at jeg laver dette tilbud... Jeg arbejder til daglig på et reklamebureau og har fast indtægt, så det er bare til ekstra indtægt. (Ingen fare for konkurs)

Det er ikke annoncer jeg tilbyder, det er logoer - så jeg regner også med at folk i stedet har fokus på de referencer jeg har sat ind. Men jeg kan godt forstå hvad du mener

Hmm... så vidt jeg husker skriver du at du udfører til ½ pris,,  -  men hvordan kan du sælge noget til ½ pris, som du ikke har solgt til fuld pris

Jeg undrer mig...

De referencer du har nævnt ( jeg har ikke orket at kigge på dem ) - men er det dine egne kunder eller din arbejdsgivers kunder ?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 07:11

Bertil Boisen:

Jakob:

Jeg tænker for din egen skyld, i en annonce (din egen annonce tråd), måske ikke skal skrive du står og mangler pengene, det er selvfølgelig en kedelig ting men egentlig ikke noget vedkommer os andre, det kan også skræmme folk væk, specielt med en upfront betaling. Da man kan have frygten at du/dit firma pludselig er væk? Mener også du et sted siger, og hvis ikke så beklager jeg med det samme, hvis man ikke er tilfreds får man sine penge tilbage. Det kan jo være svært at tro på når du samtidig er i likviditets bekneb. 

Tænker også du måske skulle overveje at bruge lidt ekstra tid på din egen annonce, du siger selv du ikke brugt så lang tid og måske godt kunne ændre lidt rundt omkring (er ikke ekspert så det ved jeg ikke noget om). Det er jo netop i din annonce du kan vise hvad du kan, og at du er de 1.200 kr værd.

Held og lykke med det, håber du kommer godt hen over din udfordring.

Det er ikke annoncer jeg tilbyder, det er logoer - så jeg regner også med at folk i stedet har fokus på de referencer jeg har sat ind. Men jeg kan godt forstå hvad du mener.

Det har været meget lærerigt, og det er bestemt noget jeg vil tage med fremover.

Du arbejder dagligt på et reklamebureau og du laver grafik ved siden er. Er det ikke interessekonflikt? Så vidt jeg ved må du ikke foretage dig arbejde ved siden af som kan få kunder væk fra det sted du arbejder for. Bare noget jeg bed fat i. Kunne godt være jeg tager fejl.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du arbejder dagligt på et reklamebureau og du laver grafik ved siden er. Er det ikke interessekonflikt? Så vidt jeg ved må du ikke foretage dig arbejde ved siden af som kan få kunder væk fra det sted du arbejder for. Bare noget jeg bed fat i. Kunne godt være jeg tager fejl.

Ved ikke hvorfor du har brug for at dreje debatten over på dét - men det behøver du slet ikke at bekymre dig om, det er der styr på.

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 01:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu var det ligesom min person, som åbnede op til spørgsmålet om dine logo referencer, er dine egne eller nogle dine arbejdsgiver ejer,,

Og klart at dette får andre til at spørge også

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:35

Hej med jer.

Bertil er Amino plus medlem og har derfor ret til at fremkomme med tilbud til Aminos brugere.

Opklarende spørgsmål er normalt velkomne. Mistænkeliggørelse er ikke.

Tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

John Nielsen:

Hej med jer.

Bertil er Amino plus medlem og har derfor ret til at fremkomme med tilbud til Aminos brugere.

Opklarende spørgsmål er normalt velkomne. Mistænkeliggørelse er ikke.

Tak for jeres forståelse.

Tak skal du have.

Du må gerne låse tråden (gerne slette - men det kan jo nok ikke lade sig gøre...) - jeg laver en ny i løbet af ugen, og tager de konstruktive kommentarer med, jeg er meget taknemlig for dem som gad at give konstruktive kommentarer.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)