Jojo, men nu har trådstarter jo gentagne gange i samme tråd selv bedt om feedback på selve annoncen... |
Jakob:Jeg tænker for din egen skyld, i en annonce (din egen annonce tråd), måske ikke skal skrive du står og mangler pengene, det er selvfølgelig en kedelig ting men egentlig ikke noget vedkommer os andre, det kan også skræmme folk væk, specielt med en upfront betaling. Da man kan have frygten at du/dit firma pludselig er væk? Mener også du et sted siger, og hvis ikke så beklager jeg med det samme, hvis man ikke er tilfreds får man sine penge tilbage. Det kan jo være svært at tro på når du samtidig er i likviditets bekneb.
Tænker også du måske skulle overveje at bruge lidt ekstra tid på din egen annonce, du siger selv du ikke brugt så lang tid og måske godt kunne ændre lidt rundt omkring (er ikke ekspert så det ved jeg ikke noget om). Det er jo netop i din annonce du kan vise hvad du kan, og at du er de 1.200 kr værd.
Held og lykke med det, håber du kommer godt hen over din udfordring.
God feedback, der er kommet uforudsete udgifter i denne måned, hvilket gør at jeg laver dette tilbud... Jeg arbejder til daglig på et reklamebureau og har fast indtægt, så det er bare til ekstra indtægt. (Ingen fare for konkurs)
Det er ikke annoncer jeg tilbyder, det er logoer - så jeg regner også med at folk i stedet har fokus på de referencer jeg har sat ind. Men jeg kan godt forstå hvad du mener.
Det har været meget lærerigt, og det er bestemt noget jeg vil tage med fremover.