Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logodesign (spar over 50%)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om "2 pladser" altså jeg tilbyder at lave 2 logoer til prisen á 1200 kr. pr. stk. Efter de to "pladser" er taget, er prisen tilbage til normalprisen på 2500 kr. + moms.

Michael

- Jeg har kun brugt 15 - 30 min. på at lave annoncen. Der er sjusket lidt med teksten for oven - der kunne godt have været kælet lidt mere for placering, størrelse osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Er problemet at folk tror at det er et af de 5 jeg sælger?

- Det er jo bare referencer...

Jeg laver et helt nyt logo fra bunden efter kundens ønsker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39

Anyone?

- Forstår du annoncen som at det er ét af de 5 viste logoer der er til salg?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:19

Læser man annoncen hurtigt ser jeg det som man får 2 logoer for de 1200 kr.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:48
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 7 person

Det er helt sygt at afgive fast aftale pris på design,,

Alle kan lave et design - men er det godt... !!! jeg mener ekstra ekstra godt godt..

Jeg ville vælge Henrik Landmark fra 1w.dk  -  grundet at her får man den ekstra  kvalitet, som måske burde koste kr. 10.000 - 50.000 - til Henrik's reelle time pris. og dermed en pris på ca. kr, 1.500  for det bedste klasse design.

Jeg har set Henrik lave 3 design udkast på under en ½ time,,,,, til et logo jeg skulle have,,,

Henrik Landmark er ikke hvem som helst... har arbejdet som selvstændig for tøjfirmaer som Vera Moda, Carly Gry,  tja, hele den danske tøjbranche,, scanlines, Bruun og Rasmussen,  og mange andre store  og Henriks onkel vandt kr. 180.000 for at lave Handelsbankens logo ..men nok 40 år siden,,,, hvis nogen husker det logo :-)

Grundet at Henrik sælger sit arbejde så billigt, er at han er en dårlig forretningsmand, grundet han elsker at udføre design,,,  samt at han er et talent,,, så det gøres på kort tid,

Tjek ham ud,,, og få 1.klasses design

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 04:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Ser først annoncen nu,, og igen tåbeligt at give fast pris på design,,,

Men det jeg hæfter mig mest ved er underteksten,,, fuld tilfredshed eller pengene tilbage,,, og dette betyder at man skal betale uanset, hvad man synes om logoet,,, og så må man kæmpe, at få dem tilbage efterfølgende,, hvis man er utilfreds,,,

Pris i annoncen er kr. 1200 stk,,,   og han sælger 2 for kr, 2.500

Underligt synes jeg..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14

Henrik AP:

Det er helt sygt at afgive fast aftale pris på design,,

Alle kan lave et design - men er det godt... !!! jeg mener ekstra ekstra godt godt..

Jeg ville vælge Henrik Landmark fra 1w.dk  -  grundet at her får man den ekstra  kvalitet, som måske burde koste kr. 10.000 - 50.000 - til Henrik's reelle time pris. og dermed en pris på ca. kr, 1.500  for det bedste klasse design.

Jeg har set Henrik lave 3 design udkast på under en ½ time,,,,, til et logo jeg skulle have,,,

Henrik Landmark er ikke hvem som helst... har arbejdet som selvstændig for tøjfirmaer som Vera Moda, Carly Gry,  tja, hele den danske tøjbranche,, scanlines, Bruun og Rasmussen,  og mange andre store  og Henriks onkel vandt kr. 180.000 for at lave Handelsbankens logo ..men nok 40 år siden,,,, hvis nogen husker det logo :-)

Grundet at Henrik sælger sit arbejde så billigt, er at han er en dårlig forretningsmand, grundet han elsker at udføre design,,,  samt at han er et talent,,, så det gøres på kort tid,

Tjek ham ud,,, og få 1.klasses design

For det første syntes jeg at det er usmageligt at du er nødt til at tage rampelyset i en anden annonce.

For det andet så vil jeg vædde med at jeg kan komme op med et bedre logo end du kan.

Frisk på et lille væddemål eller er det all talk?

Grunden til at jeg altid giver en fast pris er fordi jeg ikke mener at kunden skal betale for hvis jeg ikke kan ramme kundens ønsker. Det er med til at udfordre mig selv i at virkeligt lytte og yde mit aller bedste, og på den måde bliver jeg hele tiden bedre og bedre.

Grunden til at man skal betale forud er jo netop at dette er et pladsbegrænset tilbud.

Desuden ved jeg ikke hvor du får det med at jeg sælger to for 2500 kr. fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Henrik Kristensen:

Læser man annoncen hurtigt ser jeg det som man får 2 logoer for de 1200 kr.

Tak for din feedback :-)

- Jeg kan godt se problemet, jeg er nok nødt til at lave en ny annonce..

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Ser først annoncen nu,, og igen tåbeligt at give fast pris på design,,,

Men det jeg hæfter mig mest ved er underteksten,,, fuld tilfredshed eller pengene tilbage,,, og dette betyder at man skal betale uanset, hvad man synes om logoet,,, og så må man kæmpe, at få dem tilbage efterfølgende,, hvis man er utilfreds,,,

Pris i annoncen er kr. 1200 stk,,,   og han sælger 2 for kr, 2.500

Underligt synes jeg..

Lad nu manden sælge af sine ydelser. Det er dårlig smag af dig at kaste dig over noget som han skrevet. Hvis det er du har råd eller vejledning, jamen så skriv det dog i en PB til ham og ikke i selve tråden og ødelægge den med dit opkast.,

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 12:18

Jeg tænker for din egen skyld, i en annonce (din egen annonce tråd), måske ikke skal skrive du står og mangler pengene, det er selvfølgelig en kedelig ting men egentlig ikke noget vedkommer os andre, det kan også skræmme folk væk, specielt med en upfront betaling. Da man kan have frygten at du/dit firma pludselig er væk? Mener også du et sted siger, og hvis ikke så beklager jeg med det samme, hvis man ikke er tilfreds får man sine penge tilbage. Det kan jo være svært at tro på når du samtidig er i likviditets bekneb. 

Tænker også du måske skulle overveje at bruge lidt ekstra tid på din egen annonce, du siger selv du ikke brugt så lang tid og måske godt kunne ændre lidt rundt omkring (er ikke ekspert så det ved jeg ikke noget om). Det er jo netop i din annonce du kan vise hvad du kan, og at du er de 1.200 kr værd.

Held og lykke med det, håber du kommer godt hen over din udfordring.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)