Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt i Dinero at rette i et regnskabsår der er afsluttet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er kommet til at afslutte regnskabsår 2013 uden at få registeret nogle fakura betalt/hævet i banken og at moms for 4. kvatal er betalt.

hvad gør jeg???

VH Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis selve fakturaen er korrekt bogført og momsen ligeså - så vil de jo stå i status som kreditorer udestående - debitorer udeståend og moms afregning - og så vil det at du betaler dem - får betalt for fakturaer og betaler moms jo ha med 2014 at gøre - hvor du klikker betalt på faktura eller i kasseklade bogører som betalt i forhold til kreditorer og modpost bank - så selve det med om ting er betalt hører ikke til året eller kvartalet, men bogføres i det år eller kvartal betaling sker

da det sker i status, så påvirker det jo ikke resultatet - hverken for 2013 eller 2014

For mange der afslutter deres regnskab for første gang, vil det i mine øjne være klogt at lade en økonomiperson løbe det igennem, også fordi der sagtens kan være poster som var med del-moms og poster som i skatte resultat behandles anderledes end i det driftsregnskab du har ført.

Det behøver ikke være så dyrt, ja faktisk kan man jo tjene ved at få alt korrekt, så jeg synes det første år i alle fald, er det klogt at få det set igennem, evt ved tilbud - helt gratis uforpligtende på en hurtig økonomigennemgang (ikke noget med fuld revision, bare gennemgang) via aminos søster www.agera.dk. Bare skriv du er enkeltmandsvirksomhed - har brugt dinero og skal ha checket at årsregnskab er korrekt og korrigeret skattemæssigt, så får du gode tilbud - ikke voldsomt dyrt, men sikkert

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)