Jeg har læst andre indlæg under denne rubrik og udleder at det kan være svært at finde partnere på Amino. Ofte opstår der en kort dialog hvor den der søger partnere bliver kritiseret for at holde kortene for tæt ind til kroppen. Men hvorfor skal der detaljer på bordet gennem Amino. Det kan vel gøres efterfølgende ved en en-en dialog på mail etc.
Er denne vaklen rundt om den varme grød i virkeligheden udtryk for at der ikke er tilstrækkelig seriøse mennesker tilstede på Amino? Er der andre sites, som man skal bruge til at finde partnere? Jeg står foran at skulle finde en IT-partner med viden om web-udvikling og open source samt en financiel partner med kloge penge. Produktet er et service produkt der er meget op i tiden og som hvis det lanceres på rette måde har det meget stort potentiale.Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er i nærheden af pensionsalderen og det meste af mit liv har været IT-opfinder med fokus på kundebehov, det vil sige at når jeg har kastet mig ud i et projekt har det været på baggrund af et væsentligt behov. Dvs. at selve markedsføringen er allerede integreret i produktets tilblivelse - hvorfor det bliver væsentligt nemmere at afsætte. Jeg ser frem til at høre fra jer – både med gode råd og endnu bedre med seriøse tilbud om samarbejde. Venlig hilsen Idémanden
|
Hejsa!
Jeg mener ikke, folk bliver kritiseret for at holde kortene for tæt på kroppen. Mange gange, når folk søger efter medarbejdere eller partnere på Amino, så fortæller de ikke nok omkring, hvilke funktioner denne skal udføre. Det gælder om at sælge sin idé, og det gør man jo ikke ved at skrive f.eks. som følgende:
Medarbejder søges
Skal være morgenfrisk og serviceminded.
Jeg håber, du forstår min pointe
Jeg har været en del inde på Amino, og har som regel oplevet, folk er meget seriøse herinde. Hvis man har et spørgsmål, så får man altid et kvalificeret svar.
Bare klø på, så skal du nok finde den rette person
Held og lykke med det.