Nu er det ikke fordi jeg vil dreje dialogen af sporet, for jeg fandt netop denne tråd da jeg selv har tænkt over hvor man finder eventuelle samarbejdspartnere. Om det skal være murstensforretning eller virtuel forretning, så er jeg selv en stor tilhænger af et partnerskab hvor man kan støtte hinanden til kontinuerligt at yde sit bedste, men samtidig også hjælpe hinanden hvor den ene part måske har svage sider. F.eks. er jeg mere interesseret i delen omkring en virtuel forretning som (som Jens skriver) lettere kan "stjæles" hvis man taler for åbent om den. På den anden side så synes jeg ikke at det plejer at være den største udfordring, men nærmere at dem man måder herinde på Amino i forvejen har 10, 20 eller 50 ideer selv og derfor ikke er interesseret i den ide du (jeg) kommer med. Det kan godt være at jeg er alene om den opfattelse, men jeg vil meget gerne høre fra folk der faktisk har fundet partnere herinde til internetbaserede projekter og hvordan de greb det at finde partnerskabet an. |
Jeg sad og tænkte på det samme, men var ikke sikker.
Jeg tænkte at det var det oplagte sted, men som der bliver sagt er de mest aktive nok ikke lige dem der kunne være interesseret i partnerskab.
Det jeg selv går og søger, eller lige nu begynder at søge er hvad jeg har læst mig til på engelsk hedder Joint Venture partnere.
Vi har en online skønhedsbutik på www.nyah-beauty.com, hvor vi udover hud- og hårpleje også sælger naturligt hår til hair extensions eller hår påsætning, og det er det er hairextensions produkterne vi søger partnere eller affiliates til at markedsfører, da dette omsættes mest.
Og dem vi søger ville så være lister med primært kvinder.