Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp lige 14 årig - skal jeg mødes privat med en konsulent om opstart

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, hvis du bliver rådgivet til noget rådgivning, så tag imod den. Det er op til dig selv hvorvidt du er tryg eller ej. Følg din mavefornemmelse.

Dernæst snak med dine forældre, det er yderst vigtigt. Selvom du vil vente til du bliver 15, er du stadig umyndig, så skal den store maskine igang, kræver det nok en del fra dem også.

Men sæt dem ned og forklar hvor vigtigt det er og hvad fordele og ulemper er, så de kan indse at du er 100% seriøs og har styr på tingene, så skal det nok lykkes.

God vind

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark | Parfume-S:
snak med dine forældre, det er yderst vigtigt. Selvom du vil vente til du bliver 15, er du stadig umyndig, så skal den store maskine igang, kræver det nok en del fra dem også.

Ved bare ikke hvordan jeg skal gøre hvis jeg ikke har lavet en fuldkommen færdig plan. ''Spørgsmålet'' skrev at affialiate nok var en bedre ide, så er gået igang med at overveje det fremfor... Dog ved jeg endnu ikke hvad jeg beslutter endnu.

Tak for endnu et godt råd, skal nok tænke over alle svarene og opveje dem mod hinanden. 

Mvh. Frederik

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)