Tak til jer begge 2 :) Jeg vil da helt klart så lige aftale noget andet med Køge erhverv, om at jeg kan mødes på kontoret med hende.
Til dig ''Spørgsmålet'':
14 år er meget ung, men det synes jeg ikke skal holde dig fra at starte dit eget.
Jeg startede selv min egen virksomhed da jeg var 15 år gammel, og selvom jeg kun er 20 år idag, har jeg fået en rigtig god oplevelse igennem forløbet.
Men tro mig - Det har ikke været let, jeg er først lige gået igang med en VUC uddannelse om dagen og min virksomhed om aftenen.
Det er jeg glad for du ikke syntes. Kan du evt. komme med nogle gode råd til hvordan jeg får startet ordentligt op, fra en der selv har prøvet det?
Jeg vil som de andre, heller ikke råde en 14 årig eller 15 årig til at starte selvstændig virksomhed hvor man skal have et lån eller en andel form for kapital. (Jeg brugte "kun" 15.000 da jeg startede op som 15 årig).
Med det projekt jeg vil starte, skal jeg faktisk ikke bruge andet end 100.kr/md på en webshop, og så måske lige markedsføring for 500.kr til at starte med ;)
Du skriver godt nok at det er helt udelukket at indblande dine forældre, hvilket jeg personligt ikke forstår, men der er godt nok mange mennesker i Danmark der tænker "Selvstændig, det koster for meget".
Du er under 18, dvs. du skal bruge en forældre med underskrift.
Det har jeg også forstået, dog bliver jeg nødt til at have den helt store fremlæggelse klar når jeg bliver 15 år. Havde nemlig for ca 1 måned siden snakket kort med min mor om det, og hun syntes ikke det var nogen god ide. Så når jeg bliver 15, har jeg lavet alle planerne klar
Hvis du virkelig vil starte noget op, så anbefaler jeg at du prøver Affiliate eller Dropshipping, så der ingen risici er. - (dette mener jeg kun på grund af din alder)
Dropshipping vil jeg også gerne, men Kun hvis denne plan jeg har mislykkedes... Nu har jeg endelig fundet noget jeg gerne vil arbejde med selvstændig som er det første i DK efter hvad jeg kan se.
Tusind tak for din forklaring, kunne helt klart bruge det til noget, uden tvivl :)