Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino dog... hvad tænker I på???

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at karma-begrebet er helt fint - men jeg tror også, det var lidt af en joke, da amino.dk i sin tid fandt på det.

Jeg tog stjernerne seriøst i begyndelsen, men efter at have vidnet adskillge stjernekrige i tidens løb og set stjernesystemet misbrugt, har jeg valgt at prøve at ignorere det. Stjernerne misbruges.

I stedet vil jeg hellere give 5 stjerner for indlæg, jeg synes er gode. Er jeg imod noget, vil jeg hellere spytte ud om hvad og hvorfor, fremfor at give een stjerne. Det er for barnligt.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Der hvor filmen knækker, er at begrundelserne er krydret med diverse usmagelige personangreb, der - i mine øjne - kun sætter dig selv i et dårligt lys. 

Det er jo ikke mig som har sat dem på listen,,, de står der jo, synligt for alle og netop det at de står det er årsagen til min tråd - så hvis jeg eller andre ikke kan udtrykke sig,  om hvad de tænker, samt påpege... så er det da helt galt... 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Det er jo ikke mig som har sat dem på listen,


Hahaha, nej, men du har dog matchet nr 3 og 4 til at bade sammen ved visse lejligheder :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul.dejligt med en åben holdning,,, og for min del er den ikke vigtig,,, da jeg jo først lige har opdaget denne,,

Men det som gør mig harm er, at i de mere skarpe debatter,,, så kan man trynes med pointsystemet, da der kan samles en gruppe, som ikke matcher,,, og derved uddele positive point til hinanden ..og negative til modparten,,, som ikke har en chance,,,

Dette er blot det problem jeg opstiller,,, og jeg har endda fået det modtaget selv... fra en Amino plus her,,,at dennes indlæg er mere brugebare end mine,,,set ud fra point 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Hahaha, nej, men du har dog matchet nr 3 og 4 til at bade sammen ved visse lejligheder :-D

Smiler Det var da et forsøg på humor da jeg synes at de er Gøg og Gokke... -- men ved at det er i svømmehallen, saunaen,,,,, eller restauranten der laves lyssky aftaler,,, -  ellers kan jeg ikke se hvor de har deres fælles kunstige holdinger fra,,,

Men jeg nævnte det også blot fordi at jeg ville da nyde at se dem stå spontant frem med i fællesskab med deres våde hår... og klage over min tråd

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Henrik AP:
Men det virker da meget underligt at ved at påpege, så noget kan blive bedre,,, at man så mister -  så hvis man var pointfikseret, så stoppede man med det,,,


Ved at søge efter minus point,,, så fjerner det jo den gruppes værdi, som netop uddeler minus piont når man er kritisk og ikke p..g. a det faglige ,m.v ,, men bare fordi man kritiserer,  og ved at søge minus point,,, så kan denne klan jo ikke straffe ved at give minus point,,, og så har jeg vundet....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:

Jo muligt at jeg har lagt en lille snubletråd ind til latterliggørelse af mr, Lundsby og fortjent, grundet at Mr. Lundsby står som hjælpende ,, og det har ikke noget at gøre med for eller imod  mr. Lundsby¨s holdninger, men derimod Mr. Lundsby's metode,,, til bevidst at suge sin modpart for energi og se om han kan finde fejl ,, uden selv at dybdegøre sig,,, og netop det barnlige metafor eksempel passer godt her, på hvordan Mr. Lundsby argumenterer på visse områder,,,

Du vil have en saglig debat, blandt andet om andre menneskers debatmetoder, men du anvender selv samme metoder, som de gør efterfølgende... I fodbold bliver det kaldt selvmål, herinde giver sådan noget mega minus point, men det har du sikkert allerede opdaget :)

At Lundsby ik bryder sig om MLM, det er hans holdning, men den er næppe mere rigtig eller forkert end din. Holdninger er personlige, og der er ofte en grund til, at folk har de holdninger de har, enten via oplevelser eller medierne. Se f.eks bare på personer med en mørkere hud end den klassiske danske bleghud. Få laver ballade, alle bliver stemplet som et problem. Hvem har ret?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg eftersøger ikke kun en saglig debat... - men også den retfærdige mållige debat,, som jeg kan forstå er,  mest vigtigt her og den når man med at få flertallet med sig.. og det ser jeg som et problem, at en mindre gruppe kan styre et helt forum,,, hvis de ønsker.

Så point ,, kan jeg slet ikke bruge til noget...  -  så jeg vil hellere være minus manden frem for en plusmand

Men h.s.t. MLM... så er jeg den eneste person, som har en for og imod holdning i debatten om MLM, som jeg selv fornyede,,,, ... så jeg har intet imod nogen er negative eller positive,,, hvis argument er på plads,,, og ikke blot er en holdning,,  og dette har været er problem fra nej sigere at finde eksempler... fremfor blot en holdning ..

Jeg søgte konkret ... og ikke holdninger

 

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik AP:
og det ser jeg som et problem, at en mindre gruppe kan styre et helt forum,


Det komiske er, at det jeg skrev og tænkte var præcist hvad der også viste sig at blive "tegnet" i den anden tråd.

Jeg kendte ikke til den anden tråd, da jeg synes at MLM (eller hvad det hedder?) er spild af tid og fra da jeg var ung og naiv er den fuld af samvittighedsløse fidusmagere. Der har været få undtagelser, hvor det så ikke var noget om "helse", men jeg kan da genkende den om at jeg sagde 1 positiv ting, og så blev den ellers båret frem som rent videnskab. 

Din tråd her er en smædetråd, og det eneste oplægget her tyder på er at du kom til kort i dine argumentationsevner i den givne tråd (og dermed må føle dig forsmået).

Havde du haft argumenterne i orden havde du fortsat i dertilhørende tråd, men nej, hellere smide med mudder et nyt sted. For det var åbenbart det du kunne. 

Jeg er klar over jeg taler for døve ører nu. Du tager ingen inputs, udover at flytte et andet sted hen med dine angreb, hvis ikke tingene passer ind i din meget rigide verdenshistorie.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gita ,,tro hvad du vil tro...  men netop på Amino er der så mange der har en tro eller en holdning og andre følger med flokken,, altså noget overfaldisk bliver det så  til.

Dette var / er  ikke en smædetråd... ,men tænkt ud fra virkelighedens verden -  intet andet -  alstå dokumentarisk, som jeg så kommenterer på.

Og jeg føler mig langt fra forsmået personligt...men ser blot at et misbrug kan finde sted,, som jeg også kommenterer på... -  altså ikke en holdning,, men jeg argumenterer,,,

Omkring den anden / første tråd... var jeg den eneste debatør ... der havde saglige argumenter i begge lejre omkring for eller imod MLM --- alle andre var enten for eller imod MLM -  men dem der var imod... manglede somregel blot de dybe argumenter,,

Men nu er der jo blevet slettet en del indlæg i den foregående tråd... så den kan du slet ikke bruge til at finde mening i ,,,,  og til sidst blev tråden, slet ikke brugt til den tænkte tanke.. både af egen person og af andre.

Men pyt nu med det,,,

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)