Først vil jeg starte med at sige, at du er en født politiker ;D Jeg stiller nogle konkrete eksempler og spørgsmål, og du svarer ik på en eneste af dem, men begynder straks at snakke uden om... Hvis alle gør det, så er det sku da klart, at en debat ender i skuder mudder...
Hvis folk på en eller anden måde uanset hvad i livet det drejer som om...har haft en dårlig oplevelse bør de melde ud om dette i en debat og netop en enkelt dårlig oplevelse, kan ikke bruges til at generaliserer,,- men er dog et fingerpeg til at forstå, hvorfor ytringen fremkommer fra personen.
Så folk der har været herinde siden 2006-2007, skal i hver eneste debat skrive hele deres livshistorie, fordi ellers må de ik brokke sig? Kan du ik selv se, hvor dine egne holdninger og argumenter fører hen af...
Hvis jeg har haft en dårlig oplevelse med en bilforhandler eller en handlende i en anden branche ,,, så fordømmer jeg da ikke hele branchen,,,
Men du svarede ik på mit spørgsmål 
Klart jeg ser kritisk på udtalelser,,,, af enhver art ...hvor der ikke ligger en hvis form for argumentation bag,,, - da jeg har ikke andre muligheder end at dømme det nævnte ud fra,,, - så jeg dømmer klart ud fra det folk melder ud om...
Ellers bliver debat til en ny slags bingo... - og tjae ..hvorfor ikke opfinde det spil ;-) Amino Bingo
Nu kender jeg ik din alder, men der er noget, som du vist har misforstået i en debat. En debat, hvor følelser og holdninger indgår, der bliver man ALDRIG enige, og der er INTET facit. Man kan ik sige, at en persons holdninger er et dårligt argument, sorry to say. Det er holdninger, og de er meget flydende, og sådan er livet bare.
Hvis du vil have argumenter på bordet, som er et facit, så bør du aldrig diskuterer nedenstående emner, da argumenterne sjældent er et facit. I stedet bør du starte debatter om, hvor langt der er rundt om jorden ved ækvator? Hvad PI med 12000 decimaler er. Hvordan man bygger en flyvemaskine. Hvordan guld opstår osv. Altså emner med et facit...
Disse emner er bare no go med din tilgang til en diskussion.
- RELIGION
- POLITIK
- SPORT, ISÆR FODBOLD, NLF, ISHOCKEY MM
- MLM
- DRIFT AF FIRMA OG LEDELSE