Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino dog... hvad tænker I på???

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at karma-begrebet er helt fint - men jeg tror også, det var lidt af en joke, da amino.dk i sin tid fandt på det.

Jeg tog stjernerne seriøst i begyndelsen, men efter at have vidnet adskillge stjernekrige i tidens løb og set stjernesystemet misbrugt, har jeg valgt at prøve at ignorere det. Stjernerne misbruges.

I stedet vil jeg hellere give 5 stjerner for indlæg, jeg synes er gode. Er jeg imod noget, vil jeg hellere spytte ud om hvad og hvorfor, fremfor at give een stjerne. Det er for barnligt.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:46 | Låst

Gita Street:
Der hvor filmen knækker, er at begrundelserne er krydret med diverse usmagelige personangreb, der - i mine øjne - kun sætter dig selv i et dårligt lys. 

Det er jo ikke mig som har sat dem på listen,,, de står der jo, synligt for alle og netop det at de står det er årsagen til min tråd - så hvis jeg eller andre ikke kan udtrykke sig,  om hvad de tænker, samt påpege... så er det da helt galt... 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:51 | Låst

Henrik AP:
Det er jo ikke mig som har sat dem på listen,

Hahaha, nej, men du har dog matchet nr 3 og 4 til at bade sammen ved visse lejligheder :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 01:57 | Låst

Poul.dejligt med en åben holdning,,, og for min del er den ikke vigtig,,, da jeg jo først lige har opdaget denne,,

Men det som gør mig harm er, at i de mere skarpe debatter,,, så kan man trynes med pointsystemet, da der kan samles en gruppe, som ikke matcher,,, og derved uddele positive point til hinanden ..og negative til modparten,,, som ikke har en chance,,,

Dette er blot det problem jeg opstiller,,, og jeg har endda fået det modtaget selv... fra en Amino plus her,,,at dennes indlæg er mere brugebare end mine,,,set ud fra point 

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 02:07 | Låst

Gita Street:
Hahaha, nej, men du har dog matchet nr 3 og 4 til at bade sammen ved visse lejligheder :-D

Smiler Det var da et forsøg på humor da jeg synes at de er Gøg og Gokke... -- men ved at det er i svømmehallen, saunaen,,,,, eller restauranten der laves lyssky aftaler,,, -  ellers kan jeg ikke se hvor de har deres fælles kunstige holdinger fra,,,

Men jeg nævnte det også blot fordi at jeg ville da nyde at se dem stå spontant frem med i fællesskab med deres våde hår... og klage over min tråd

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 02:18 | Låst

Gita Street:
Henrik AP:
Men det virker da meget underligt at ved at påpege, så noget kan blive bedre,,, at man så mister -  så hvis man var pointfikseret, så stoppede man med det,,,

Ved at søge efter minus point,,, så fjerner det jo den gruppes værdi, som netop uddeler minus piont når man er kritisk og ikke p..g. a det faglige ,m.v ,, men bare fordi man kritiserer,  og ved at søge minus point,,, så kan denne klan jo ikke straffe ved at give minus point,,, og så har jeg vundet....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:40 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:

Jo muligt at jeg har lagt en lille snubletråd ind til latterliggørelse af mr, Lundsby og fortjent, grundet at Mr. Lundsby står som hjælpende ,, og det har ikke noget at gøre med for eller imod  mr. Lundsby¨s holdninger, men derimod Mr. Lundsby's metode,,, til bevidst at suge sin modpart for energi og se om han kan finde fejl ,, uden selv at dybdegøre sig,,, og netop det barnlige metafor eksempel passer godt her, på hvordan Mr. Lundsby argumenterer på visse områder,,,

Du vil have en saglig debat, blandt andet om andre menneskers debatmetoder, men du anvender selv samme metoder, som de gør efterfølgende... I fodbold bliver det kaldt selvmål, herinde giver sådan noget mega minus point, men det har du sikkert allerede opdaget :)

At Lundsby ik bryder sig om MLM, det er hans holdning, men den er næppe mere rigtig eller forkert end din. Holdninger er personlige, og der er ofte en grund til, at folk har de holdninger de har, enten via oplevelser eller medierne. Se f.eks bare på personer med en mørkere hud end den klassiske danske bleghud. Få laver ballade, alle bliver stemplet som et problem. Hvem har ret?

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:40 | Låst

Henrik AP:

Nej jeg eftersøger ikke kun en saglig debat... - men også den retfærdige mållige debat,, som jeg kan forstå er,  mest vigtigt her og den når man med at få flertallet med sig.. og det ser jeg som et problem, at en mindre gruppe kan styre et helt forum,,, hvis de ønsker.

Ud over jeg ik forstår halvdelen af dette afsnit, så kan en mindre gruppe i samfundet også styrer en masse. Så Amino afspejler vel blot den virkelighed, som du selv lever i, hvis du gider åbne øjnene?

Henrik AP:

Men h.s.t. MLM... så er jeg den eneste person, som har en for og imod holdning i debatten om MLM, som jeg selv fornyede,,,, ... så jeg har intet imod nogen er negative eller positive,,, hvis argument er på plads,,, og ikke blot er en holdning,,  og dette har været er problem fra nej sigere at finde eksempler... fremfor blot en holdning ..

Jeg søgte konkret ... og ikke holdninger

Ro på Superman, du har vist lukket øjnene, når du læser andres svar eller andre debatter herinde. Der er flere, som har en mere seriøs holdning til MLM på godt og ondt. Lad mig nævne Lasse, Allan mm. Jeg vil også påstå, at jeg selv har et meget neutralt syn på MLM, da grundideen er genial, men alle idioterne ødelægger det bare for resten. Men der findes da heldigvis selskaber, som er seriøse og ærlige...

Og hvis folk har oplevet noget skidt med MLM, så kan du vel ik forvente, at de har en holdning for og imod. Hvis du bliver røvrendt af f.eks en bilforhandler, så vil jeg godt æde en hat og 2 pakker kopipapir på, at du ik har noget, som bare minder om en positiv holdning overfor forhandleren. Der er typisk en grund til, at folk siger, som de gør. Og den grund kender du ik, så du dømmer folk på en udtalelse, hvor du ik kender baggrund...

Iøvrigt halter dine egne argumenter gevaldigt, især når spørgsmålene bliver en smule kritiske...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Først vil jeg starte med at sige, at du er en født politiker ;D Jeg stiller nogle konkrete eksempler og spørgsmål, og du svarer ik på en eneste af dem, men begynder straks at snakke uden om... Hvis alle gør det, så er det sku da klart, at en debat ender i skuder mudder...

Henrik AP:

Hvis folk på en eller anden måde uanset hvad i livet det drejer som om...har haft en dårlig oplevelse bør de melde ud om dette i en debat  og netop en enkelt dårlig  oplevelse, kan ikke bruges til at generaliserer,,-  men er dog et fingerpeg til at forstå, hvorfor ytringen fremkommer fra personen.

Så folk der har været herinde siden 2006-2007, skal i hver eneste debat skrive hele deres livshistorie, fordi ellers må de ik brokke sig? Kan du ik selv se, hvor dine egne holdninger og argumenter fører hen af...

Henrik AP:

Hvis jeg har haft en dårlig oplevelse med en bilforhandler  eller en handlende i en anden branche ,,, så fordømmer jeg da ikke hele branchen,,,  

Men du svarede ik på mit spørgsmål Big Smile

Henrik AP:

Klart jeg ser kritisk på udtalelser,,,, af enhver art ...hvor  der ikke ligger en hvis form for argumentation bag,,, - da jeg har ikke andre muligheder  end at dømme det nævnte  ud fra,,, - så jeg dømmer klart ud fra det folk melder ud om... 

Ellers bliver debat til en ny slags bingo...  - og tjae ..hvorfor ikke opfinde det spil ;-) Amino Bingo

Nu kender jeg ik din alder, men der er noget, som du vist har misforstået i en debat. En debat, hvor følelser og holdninger indgår, der bliver man ALDRIG enige, og der er INTET facit. Man kan ik sige, at en persons holdninger er et dårligt argument, sorry to say. Det er holdninger, og de er meget flydende, og sådan er livet bare. 

Hvis du vil have argumenter på bordet, som er et facit, så bør du aldrig diskuterer nedenstående emner, da argumenterne sjældent er et facit. I stedet bør du starte debatter om, hvor langt der er rundt om jorden ved ækvator? Hvad PI med 12000 decimaler er. Hvordan man bygger en flyvemaskine. Hvordan guld opstår osv. Altså emner med et facit...

Disse emner er bare no go med din tilgang til en diskussion.

1. RELIGION
  2. POLITIK
  3. SPORT, ISÆR FODBOLD, NLF, ISHOCKEY MM
  4. MLM
  5. DRIFT AF FIRMA OG LEDELSE

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:00 | Låst

Henrik AP:

Mr, Fashion

Dit indlæg, dine tanker, drømme og visioner kan på ingen måde få mig til at ændre på, hvordan jeg anskuer det ukendte, holdninger og meninger fra andre.

Du og andre kan påvirke mig med argumenter og ikke via en sepereret mening,,,  og hvis folk går ind i en debat, så er det argumenter der tæller,,, og givet  at uanset om folk har været her siden 2005 ... så er hver debat = en ny debat og intet gammelt kan bruges.

Givet at der ikke findes et facit på en debat,,, og det har jeg heller ikke sagt .  men klart at der findes dårlige argumenter, til trods for at du ikke mener at dårlige argumenter  findes.

Har ikke lige set på, om jeg ikke har svaret dig på nogle tidligere spørgsmål... - men jeg synes at jeg normalt svarer,,, ...det må jeg lige tjekke

Jeg giver op... Nu har jeg skrevet neutralt, uden holdning til MLM eller nogle af de andre debattører, men alligevel vælger du at have en forudtaget holdning. Det fortæller vel egentlig mere om dig, end om mig...

Og fair nok. Jeg håber du skriver din livshistorie i alle fremtidige indlæg, som du deltager i online, når du nu kræver det af alle andre...

Henrik AP:

Givet at der ikke findes et facit på en debat,,, og det har jeg heller ikke sagt .  men klart at der findes dårlige argumenter, til trods for at du ikke mener at dårlige argumenter  findes.

Jeg har aldrig sagt, at der ik findes dårlige argumenter, men når det er i en debat om holdninger og følelser, så er det min holdning/vurdering, hva der er et godt argument, og hva der er et dårligt. Men igen det er nødvendigvis ik facit. Og der er sjældent et facit i debatter, som primært handler om holdninger og følelser. 

Men held og lykke med at diskuterer, hvilken farve der er bedst. Mit gæt er, at flest siger grøn eller blå, men jeg glæder mig til at se argumenterne i sådan en debat. Nå nej jeg kan bare kigge i denne tråd eller i din anden tråd, så har vi en debat på samme primisser...

Im out ;D

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)