Hej Amino!
Jeg vil starte med at give en kort beskrivelse af os selv: Vi er tre unge iværksættere på hhv. 20, 21 og 23 år, der lige har stiftet en virksomhed som IVS, der efter vores egen opfattelse opererer med et godt koncept med potentiale til at blive noget stort, såfremt kortene bliver spillet rigtigt.
Vi har hver især en del individuelle kompetencer og evner, der gør, at vi føler, at vi er i stand til at skabe en succes ud fra vores idé. For at give en kort introduktion til os tre, kan det nævnes, at en af os er jurastuderende, en anden er bestyrelsesmedlem, og har erfaring fra sin fars virksomheder igennem 6 år, blandt andet som kommunikations- og salgschef de sidste par år, og en tredje, der er self-made millionær. Vi alle har et enormt arbejdsdrive og tror på at det kan lykkes, derfor har vi besluttet at poste hundredetusindvis af kroner i projektet, allerede fra opstartsfasen.
Vi søger i den forbindelse sidste vigtige medejer af virksomheden: En knivskarp og hårdtarbejdende programmør til udvikling af en app og hjemmeside, som virkelig er professionel og har styr på sit kram. Det ville være en fordel hvis du kunne bevise dit kram ved evt. at vise hvad du har lavet for virksomheder/selv været med til at stifte.
Jeg kan desværre ikke røbe konceptet her, idet vi meget gerne vil holde det for os selv. Men vi er naturligvis villige til at præsentere konceptet for dig, hvis du mener du lever op til vores kvalifikationer som programmør, og muligvis kunne være interesseret i at arbejde sammen med os.
De bedste hilsner
Victor. |
Dygtig programmør søges som medejer til virksomhed
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
I må gerne sende mere Info til mig, da det sagtens kunne have interesse. Evt. også hvor i er i verden :) Mail: m@nsted.dk Tak! Mathias (Læs gerne min amino profil for detaljer om mig :)) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)