Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kunder i webshop?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må du skifte leverandører eller være lagerførende med flere varer :) Når du  har nogle leveringstider på siden skal jeg nok vende tilbage :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:59

Kasperekas:
Hvordan skal jeg gøre det? Jeg kan da ikke ændre på leverings tiderne for dem jeg får dem tilsendt af. Hvilken farve og hvad længde ønsker du? Så kan jeg finde den nøjagtige leveringstid :)

Du kan enten finde en hurtigere leverandør, eller købe partier hjem, så du ikke skal stå og forklare folk, at de skal vente nogen uger, når de kan få tingene dagen efter mange andre steder.

Hvad CVR angår, skal man ikke være moms registreret for at få det. Omvendt skal du have CVR for at kunne blive moms registreret. Og dette skal gøres hvis man forventer at omsætte for over 50.000 indenfor 12 sammenhængende måneder. Ikke tjene, men omsætte. Vigtig detalje. :)

Noget der kan skræmme folk væk, er en langsom hjemmeside. Anden gang jeg kiggede på den, tog det en evighed for den at loade. Testede med Pingdom, og resultatet er ikke kønt. http://tools.pingdom.com/fpt/#!/cDHzYC/http://my-gadget.dk/. Det bør du få kigget på.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Det glæder jeg mig til ;)

Majbritt Jacobsen:
Når du  har nogle leveringstider på siden skal jeg nok vende tilbage :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasperekas:
Hej, jeg har startet en webshop i torsdag. Der er bare ingen kunder? Hvad skal jeg gøre?

Der er en hel del du kan gøre :o)

Først og fremmest skal du nok have lidt flere produkter. Derudover skal du nok, som andre er inde på, få lidt på lager. I kategorierne skriver du "disponibel" ud for varerne, men når man klikker ind på dem skal man forudbestille..

Og med den leveringstid du nævner her i tråden, går jeg ud fra at du har tænkt dig at bestille varerne i Kina efterhånden som du får bestillinger. Du skal være opmærksom på at på fredag starter det kinesiske nytår, og der går landet mere eller mindre i stå i 2 - 3 uger. Dvs. hvis du får ordrer vil ekspeditionstiden sandsynligvis være 4 - 6 uger. Så længe er der ikke mange der har lyst til at vente, så hellere handle et andet sted.

Men har du sat Analytics op, så du kan se hvor dine besøgende falder fra? Mit gæt ville være at hvis der skulle være nogen der ikke lader sig afskrække af leveringstiden, så gør de det i kassen.

Det ser ud som om man skal oprette en bruger for at handle hos dig. Hvis man allligevel scroller lidt længere ned, kan man så se at det kan lade sig gøre at lave et hurtigt checkout. Men så sætter du endnu en forhindring op, ved at bede om fødselsdato... Det kan godt være at det ikke er et obligatorisk felt, men hvad laver det så der? Og hvad pokker skal du med den? Jeg ville i hvert fald ikke give den til dig. Ikke at du kan bruge den til noget, men det rager ærligt talt ikke dig hvornår jeg er født Big Smile

Men først og fremmest mangler der produkter.

En anden ting du skal gøre dig lidt tanker om, er hvad du gør hvis produkterne laver skade på kundernes telefoner. Jeg kan se at du sælger vandtætte covers (selvom jeg ikke kan finde dem nogen steder). Hvad gør du hvis et eller flere er defekte, og derfor ødelægger kundens iPhone? Billigt kinesisk plastik er ikke altid lige pålideligt, så det kan sagtens ske.

Det samme med Lightning kablerne.  Vi kan nok godt blive enige om at de ikke er med en Apple godkendt chip, for så ville de koste en del mere. For ikke så længe side opdaterede Apple deres software, og én af de ting de kan gøre ved disse opdateringer, er at gøre uoriginale Lightning kabler ubrugelige. Det skete i forbindelse med iOS7 opdateringen, og det kommer med 100% sikkerhed til at ske igen. Hvad gør du når / hvis det sker, og de kabler du har solgt ikke længere virker?

Du behøver selvfølgelig ikke at svare, men der er flere ting du i hvert fald bør tage stilling til :o)

Og så lige en tilføjelse: Hvis jeg har ret i at du importerer fra Kina (eller et andet ikke EU land), så skal du import registreres. Og det bliver svært uden et CVR nr.

Jeg tilføjer lige lidt mere, for det ser ud at du er ude på et skråplan. Og det er en ærgerlig start på livet som selvstændig.

Det ser ud til at jeg har ret i at du har tænkt dig at importere fra Kina, og at du med henblik på det første svar i denne tråd, også bør vide at du skal import registreres. Jeg skal ikke blande mig i hvad du gør, men jeg vil da alligevel opfordre dig til at overveje om det er den rigtige vej at gå :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:27

Hej Kasperekas

Jeg har et par kommentarer.

1. Jeg kan se at du umiddelbart "kun" tilbyder betaling af købte produkter via PayPal. Der er desværre mange forbrugere som enten stadig ikke forstår PayPal eller ikke tør benytte PayPal.

2. I slutningen i betalingsprocessen står der "Pay with your card or your PayPal account", dette ville jeg skrive på dansk. Samtidigt, se om du ikke kan få en "Køb" knap i stedet for det link.

3. Jeg kan se at du skriver "Betal først når varen er afsendt". Dette er ikke korrekt, da PayPal trækker pengene med det samme fra forbrugerens PayPal konto / kreditkort.

4. Som det tidligere er blevet nævnt, siden "loader" langsomt.

5. Søg om et CVR nummer så du dels kan få dine import/eksport registreringer på plads men også få søgt om en PSP aftale med eksempelvis epay eller quickpay samt en indløsningsaftale med Nets og Teller.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej, jeg forstår godt de ting du skriver men det er der taget stilling til. Jeg sørger for at jeg ikke behøver at import registreres ved at købe for under de 80 kr. pr. ordre. Jeg sælger desuden kun ladere der virker med iOS7. Du har åbenbart ikke læst vores Handelsbetingelser. Der står alt dette beskrevet. Men mange tak. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Dette er ikke korrekt. Jeg bruger Prestashop til at køre min webshop, det er også derfor den ikke er så hurtig. Men i PayPals modul til Prestashop er denne funktion mulig. Det er testet.

Brodersalsa:
Jeg kan se at du skriver "Betal først når varen er afsendt". Dette er ikke korrekt, da PayPal trækker pengene med det samme fra forbrugerens PayPal konto / kreditkort.

Dette vil jeg kigge på.

Brodersalsa:
I slutningen i betalingsprocessen står der "Pay with your card or your PayPal account", dette ville jeg skrive på dansk. Samtidigt, se om du ikke kan få en "Køb" knap i stedet for det link.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:05

Kasperekas:
Jeg sørger for at jeg ikke behøver at import registreres ved at købe for under de 80 kr. pr. ordre.

Det må blive dyrt i fragt :o)

Bare husk at den smutvej ikke duer hvis du splitter dine indkøb op i flere forsendelser under 80 kr. og de bliver opdaget i tolden. Så vil de blive betragtet som én samlet bestilling. Men det kan jeg forstå at du har taget højde for.

Kasperekas:
Jeg sælger desuden kun ladere der virker med iOS7

Nu er problemet ikke iOS 7, men måske iOS7.2 eller senere opdateringer. Det er ikke for sjov at Apple er begyndt at have chips i deres ladere, det er netop for at komme problemet med usikre kopier til livs (og så naturligvis at kunne tjene kassen på at lade andre fremstille godkendte opladere). Så du kan 100% sikker på at der vil komme opdateringer, der gør de nuværende kopier ubrugelige.

I forbindelse med iOS7 opdateringen, kom det som en overraskelse for de fleste. Og jeg ved at der var mange butikker der brændte fingrene på at have solgt ladere / kabler, der pludselig var ubrugelige. Efter det skete er vi begyndt at levere originale Apple opladere til en del butikker på Nørrebro, og de har i hvert fald lært at det ikke kan svare sig at rode med kopierne. De tør ikke en gang købe originale kabler i bulk :o)

Men du har styr på det hele, så jeg skal ikke give dig nogen gode råd :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Du er da altid velkommen til at give gode råd. Men tak for de råd du har givet indtil nu :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:17

Kasperekas:
Jeg sørger for at jeg ikke behøver at import registreres ved at købe for under de 80 kr. pr. ordre.

Ikke for at være lyseslukker, men udelukkende for at hjælpe dig, fordi det godt kan give dig problemer:

Uanset hvor lidt du bestiller for, må du ikke importere med videresalg for øje uden CVR-nummer. Desuden skal du have en masse ting på plads når det er elektronik du importerer (som opladere, højtalere osv. er). Du skal både sikre dig det er CE-godkendt, og du skal betale WEEE-afgift osv. Der ud over skal du være opmærksom på om opladere f.eks. er designbeskyttet osv. 

Man kommer desværre ikke let til ting, og det fungerer ikke bare at tro man hurtigt kan sætte en shop op og så tjene nemme penge. Der er love og regler der skal følges. 

Når det så er sagt, så er der ingen der bestiller noget med 3-5 ugers leveringstid, hvis de kan få det leveret på 24 timer fra et andet sted til næsten samme pris.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)