jeg er i gang med at få lavet nogle visitkort. Farver, logo (ikke vektoriseret) og tekst (dog ikke typografi) er på plads. Jeg er nu i gang med at finde et trykkeri som kan hjælpe med dtp arbejde på logo'et da vi har nogle ønsker til det. Jeg ville spørge om der er nogen der har kontakt eller kender et dygtigt firma der kan påtage sig en sådan opgave til en rimelig pris.
For at være lidt mere specifik skal jeg have lavet 1000+ stk. i "offset" kvalitet grunden til dette er at jeg godt kunne tænke mig, at der kommer et tryk i loget så papiret bliver bliver trykt op af visitkortet hvori logoet fremgård (så man kan føle logoet).
Hvis der er nogen der har gode forslag til dette emne er i velkommen til at skrive jeres mening og erfaringer. Man kan jo kun blive klogere :-)
Ring til MediaMouse og spørg efter Jesper. Han er Amino-bruger og firmaet er yderst kompetente. Han giver desuden gerne gode tilbud, så vidt jeg er orienteret. :)
Vi fik lavet vores visitkort hos dem, og vi er yderst tilfredse.
Som David skriver (tak for henvisningen ), så kan vi godt hjælpe dig i MediaMouse med både layoutet og trykket.
Selve prægningen koster rigtigt nok en del penge, men det kommer an på hvor mange detaljer og hvor stort område der skal præges. Normalt plejer jeg at sige, at man som en tommelfingerregel skal regne med at en prægning ligger på imellem 1.000 og 1.600 kr. over i den normale trykpris ved de første 1.000 kort. Prisen dækker så både fremstillingen af klicheen til prægningen og selve prægningen i kortene. Vi gemmer klicheen, så hvis du senere skal have lavet nogle flere kort, så slipper du for at skulle betale for en ny kliché.
Hvis du er interesseret, så sender jeg gerne en håndfuld prøver til dig på nogle forskellige kort vi har kørt, så du kan se nogle forskellige papirtyper m.m.. Men i så fald, så må du godt sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk med din postadresse. Du ska selvfølgelig også være velkommen til at ringe til mig på mit direkte nummer 22 72 66 72.
Jeg vil anbefale dig MediaMouse, hvis du vil ha' lavet noget super lækkert. Mht. lasertryk.dk så skal du holde dig fra digitaltryk, men nu var det jo også offset tryk du ville ha'