Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dine visitkort i orden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er i gang med at få lavet nogle visitkort. Farver, logo (ikke vektoriseret) og tekst (dog ikke typografi) er på plads. Jeg er nu i gang med at finde et trykkeri som kan hjælpe med dtp arbejde på logo'et da vi har nogle ønsker til det. Jeg ville spørge om der er nogen der har kontakt eller kender et dygtigt firma der kan påtage sig en sådan opgave til en rimelig pris.

For at være lidt mere specifik skal jeg have lavet 1000+ stk. i "offset" kvalitet grunden til dette er at jeg godt kunne tænke mig, at der kommer et tryk i loget så papiret bliver bliver trykt op af visitkortet hvori logoet fremgård (så man kan føle logoet).

Hvis der er nogen der har gode forslag til dette emne er i velkommen til at skrive jeres mening og erfaringer. Man kan jo kun blive klogere :-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:28

Ring til MediaMouse og spørg efter Jesper. Han er Amino-bruger og firmaet er yderst kompetente. Han giver desuden gerne gode tilbud, så vidt jeg er orienteret. :) 

Vi fik lavet vores visitkort hos dem, og vi er yderst tilfredse.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Det, du ønsker, hedder præg (at logoet presses op, så man kan føle det).

Jeg kan hjælpe dig med dtp-arbejdet til en rimelig pris, så du selv kan finde et trykkeri efterfølgende, hvis du har et bestemt i tankerne...

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:46

Hej,

jeg kan hjælpe dig med dtp og tryk.. dog vil det være temmeligt dyrt at få lavet "præg" i papiret men giv lyd, så finder vi en løsning..

Daniel Pedersen

Dp@256c.dk   Tlf. 60 22 64 41 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:27

Som David skriver (tak for henvisningen Smile), så kan vi godt hjælpe dig i MediaMouse med både layoutet og trykket.

Selve prægningen koster rigtigt nok en del penge, men det kommer an på hvor mange detaljer og hvor stort område der skal præges. Normalt plejer jeg at sige, at man som en tommelfingerregel skal regne med at en prægning ligger på imellem 1.000 og 1.600 kr. over i den normale trykpris ved de første 1.000 kort. Prisen dækker så både fremstillingen af klicheen til prægningen og selve prægningen i kortene. Vi gemmer klicheen, så hvis du senere skal have lavet nogle flere kort, så slipper du for at skulle betale for en ny kliché.

Hvis du er interesseret, så sender jeg gerne en håndfuld prøver til dig på nogle forskellige kort vi har kørt, så du kan se nogle forskellige papirtyper m.m.. Men i så fald, så må du godt sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk med din postadresse. Du ska selvfølgelig også være velkommen til at ringe til mig på mit direkte nummer 22 72 66 72.

/Jesper

Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:43

Efter min mening er prægning absolut "overkill".

Ingen andre end du, har det forhold til dit eget logo.

Husk på, at tænke "udefra-og-ind" når du bruger penge på enhver form for markedsføring.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:40

Du burde prøve www.lasertryk.dk  de er top prof. og med gode priser og absolut intet de ikke kan eller vil. 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 21:26

Jeg vil anbefale dig MediaMouse, hvis du vil ha' lavet noget super lækkert. Mht. lasertryk.dk så skal du holde dig fra digitaltryk, men nu var det jo også offset tryk du ville ha'

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)