Det ved man bare. Uanset om det er en lille privat sælger eller en phoner fra et call center, er det en sælger, og så har jeg ingen interesse. Hvis jeg har brug for noget, opsøger jeg det selv, end of story. Hvis du ringede til mig sådan som du beskriver ville du også blive fejet af bordet. |
Nu forsøger jeg da også at undgå at skyde med spredehagl ved mine opkald, så jeg ikke spilder min tid ved opkald til virksomheder, som jeg i forvejen ved ikke har behov for mine ydelser eller løsninger. ![]()
Så de leads, som jeg ringer til, har jeg en formodning om, kan have brug for mine løsninger. Og indtil videre har jeg da været heldig ikke at ramme ind i jeres eksempler med de virksomheder og kundeservicecentre, som jeg har ringet til.
Men det er vel også dels en ting om at kunne kvalificere sine leads inden man ringer, og dernæst spørge og lytte i stedet for at sælge.
Men umiddelbart lyder det som om, at en sælger ikke ville have en jordisk chance uanset, at han måske havde et produkt, som kunne være interesant for jeres virksomhed. Er det korrekt opfattet?
Men anyway en interessant indgangsvinkel og takker for bidragene.
Bliv gratis medlem