Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt ( hvor dum kan man være)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

koska12:

I butikken var der en butik og en internetdel.

Vi købte kun butikken.

Krummer tæer når jeg læser de to linjer. Sådan her læser jeg det:
I købte de faste udgifter og lod dem beholde indtægtsgrundlaget. 

Er enig med Mikkel i at der mangler noget helt basalt viden om handel her. 

Det bringer mig til samme konklusion:
Kampen er ikke værd at tage, da tiden er bedre brugt til at lære noget om handel og at komme i gang igen. Hvis du lærer noget af dine fejl, kan du komme videre. Ellers er der risiko for at begå samme fejl igen og igen. 

Det er ikke for at være hård, for jeg føler med dig.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Jens Johansen

Det er jo med webshops som med alle andre forretningstyper, - konkurrencen er tilstede! Hvor man i en by eller opland har lokale konkurrenter, så har man på nettet hele verden som konkurrent. Elementært.

Det betyder dog ingenlunde at man skal afholde sig fra at plukke lavthængende frugter. Jeg har en hobbybutik og her kommer kunderne gerne personligt når der skal indkøbes et samlesæt eller lign. for at nyde godt af min behagelige betjening. Anderledes er det dog, når kunderne får brug for lidt lim, maling, pensler m.v. for der spiller andre faktorer ind.

Jeg har oprettet en webshop, købt et "fotobord" til fotografering m.v. - altsammen til under 5.000 kr. Her kan kunden så bekvemt og nemt købe disse småting, og få dem leveret til døren som hos alle andre webshops. Men ved du hvad? Nu har jeg kontakt til kunden IGEN - og så er det altså bare at få kørt salgsteknikken i position. Man kan købe en plastpose i Netto til 2,50 - men der bliver altså også solgt GUCCI tasker på nettet. 

Jeg har rådet trådstarter til at glemme alt om retssager for det er kun advokaten der tjener på det, og istedet få sat omsætningen i vejret. Det ligger der også noget psykologisk i - for hvis man giver den en skalle og begynder at se fremgang så får man gnisten frem. Overlader man "sagen" til en revisor og/eller advokat lægger man sig op af noget, som nemt bliver et falsk håb.

Jeg holder på, at det altid er bedre at tage kampen op hvor man SELV kan gøre en forskel......

/Michael

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)