Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam på blog - endnu en gang - Er det mig, eller..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, så godt for lidt tid siden at der var kommet endnu en kommentar til et indlæg på min blog, men da jeg - efter at have ændret indstillingerne til at jeg skal godkende alle kommentarer - fik jeg jo ikke lige taget mig sammen til at komme forbi siden for at fjerne denne kommentar permanent.

I dag fik jeg så skrevet endnu et indlæg og ser at det rent faktisk ser ud som om der ligger en kommentar mere end der bør - nemlig den spam-kommentar jeg troede lå godt beskyttet i systemet men uden spammeren fik glæde af sit arbejde.

Jeg tog fejl - jeg har med vilje ikke slettet kommentaren så I kan få kikket på om det bare er mig der evt. har lavet en fejl 40 i opsætningen, eller om der rent faktisk er nogen spammere der har udpeget mig til deres ynglingsoffer på amino-blogs

Her er linket til kommentaren - http://www.amino.dk/blogs/min-mave/archive/2007/09/03/prioritering-prioritering-og-atter-prioritering-dybt-suk.aspx#comments

Ser frem til at høre om det skyldes det ene eller det andet.

De bedste hilsner

Birgit

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:30

Godt spørgsmål. Slet skidtet, så slår jeg spamfilter til.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 07:39

Hej Martin

Der sker altså altid noget mystisk når jeg er i nærheden Huh?

Der er ikke noget jeg hellere ville end at slette skidtet, men den vil IKKE......  Sad Uanset hvor mange gange jeg trykker på "delete" og bekræfter at jeg ønsker at slette kommetaren sker der bare NADA.

Så du er meget velkommen til at gøre et forsøg - håber du er mere heldig end jeg er Big Smile 

Ha`en fantastisk god dag

Birgit

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:44

Så vidt jeg kan se er den væk nu, der er lidt forsinkelse på tingene, så det er nok det der er sket her.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 07:48

Ups, utålmodigheden længe leve Sad

Birgit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)