Hm, så godt for lidt tid siden at der var kommet endnu en kommentar til et indlæg på min blog, men da jeg - efter at have ændret indstillingerne til at jeg skal godkende alle kommentarer - fik jeg jo ikke lige taget mig sammen til at komme forbi siden for at fjerne denne kommentar permanent. I dag fik jeg så skrevet endnu et indlæg og ser at det rent faktisk ser ud som om der ligger en kommentar mere end der bør - nemlig den spam-kommentar jeg troede lå godt beskyttet i systemet men uden spammeren fik glæde af sit arbejde. Jeg tog fejl - jeg har med vilje ikke slettet kommentaren så I kan få kikket på om det bare er mig der evt. har lavet en fejl 40 i opsætningen, eller om der rent faktisk er nogen spammere der har udpeget mig til deres ynglingsoffer på amino-blogs Her er linket til kommentaren - http://www.amino.dk/blogs/min-mave/archive/2007/09/03/prioritering-prioritering-og-atter-prioritering-dybt-suk.aspx#comments Ser frem til at høre om det skyldes det ene eller det andet. De bedste hilsner Birgit
|
Godt spørgsmål. Slet skidtet, så slår jeg spamfilter til.
Dbh Martin