Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til adsense ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornylig lavet en hjemmeside hvor jeg fik google-adsense  reklamer . Efter 1 uge fik jeg mail om, at google havde konstateret ugyldige klik hvorfor de havde inaktiveret reklamerne.Jeg har sendt 3 mails til dem for at komme i dialog med dem da jeg selvfølgelig ikke selv har klikket ej heller opfordret andre til det.Mit store spørgsmål er ; Findes der nogen af jer der ved, hvordan man kommer i kontakt med google når de ikke engang gider svare på en mail eller, er der andre der har været ude for det samme eller måske har andre reklameudbydere der er tilfredse med ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:09

Google er ikke specielt flinke til at svare på emails fra folk der er blevet smidt ud af deres AdSense program. I langt de fleste tilfælde ender det med, at man må acceptere de ikke gider at lege. Det er deres ret.

Desværre er der ingen andre tilgængelige annonceprogrammer, der i sig selv kan bringe nær den samme indtægt, som AdSense

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:19

Hej

Tak for dit svar selv om det ikke er opløftende.Jeg ved jo desværre ikke engang hvem det er, der har klikket. Måske nogle bare gør det for at "hygge" sig ved at ødelægge det for andre.Trist der ikke finde andre muligheder.  Men mange tak.

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:04

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)