|
Hej Jeg søger en person, som kan give mig et intensivt kursus i Dreamweaver 8 på min bopæl i Langå, ca. 15 km sydvest for Randers, ca. 40 km nordvest for Århus. Gode togforbindelser. Honorar efter aftale. Skriv til mig på susanne@sprog-og-kontor.dk. Mvh |
Hvem kan give mig et intensivt kursus i Dreamweaver 8 + PhotoShop på min bopæl?
- 1
|
|
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
|
Hej Susanne
Hvis det skal være på din bopæl kan jeg ikke hjælpe. Men hvis du har mulighed for at køre eller tage toget til Vejle, så kan jeg varmt anbefale KS Centret. Jeg har netop været på Dreamweaver-kursus hos dem, og de er knald dygtige. Hvis du er selvstændig kan du oven i købet få tabt arbejdsfortjeneste samt befordingstilskud (VEU Godtgørelse). Du kan kontakte Hanne på KS Centret som kan fortælle dig en hel masse om det. KS Centrets hjemmeside: www.ksc.dk Telefon: 75 72 72 31 Mail: ksc@ksc.dk
Held og lykke....
Mange hilsner A. Lykke AL Grafisk |
Grafisk Design www.algrafisk.dk
|
Der er jo altså skrevet en masse bøger om de programmer.. og endda meget gode bøger efter min mening... gå på biblioteket og lån nogle af de "opstarts" bøger som der findes... eller søg efter det på nettet... Det kan nogle gange være ligeså godt som hvis en står ved siden af og forklarer hvad du skal gøre.. og så kan man gøre det i eget tempo... Jeg kunne godt give dig et intenst kursus i photoshop og dreamweaver, der er dog lidt langt for mig at køre.. men jeg ville anbefale dig at forsøge dig frem alene først med diverse bøger... Hold da op, tjekkede lige saxo efter ISBN nummeret på en bog som jeg ville anbefale, og den er faldet med 90% i pris.. spørg mig ikke hvorfor, men skynd dig at benytte dig af det gode tilbud, da den også kan bruges som opslagsbog.. Koster nu kun 25 kroner.... !!! Gyldendals Webbog... En perfekt starterbog... Men ellers så skriv en Privat Besked herinde, så finder vi ud af noget med et 1-1 personers kursus.... |
|
Tak for jeres svar! Jeg vil i første omgang følge Brians anbefaling og har bestilt webbogen + et par andre titler til næsten ingen penge. Så må jeg se, om det rækker... |
Bliv gratis medlem