Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en ide, kan det bruges når jeg er 14 år...?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar John. Hvordan får jeg dispensation fra statsamtet? Og er det den eneste mulighed for at få lavet dette slags service firma?

Evt nemmere at forklare ved at se hjemmesiden? http://demo21677.gpdemo.com/ Ser frem til svaret og håber jeg må oprette dette service firma.

Mvh. Frederik

P.s er det nemmest at få tilladelse med dispensation fra statsamtet, eller at få et CVR nummer under 18?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, vil det sige der ingen forskel er på at få dispensation og CVR nummer - når man er under 18? På dit link kan jeg kun se at der står med at starte som umyndig, og ikke forklaret om der her ønskes despensation eller CVR nummer fra statsamtet.

Så har jeg misforstået noget eller er der ifølge linket ingen forskel?

Og dermed ingen forskel på tilladelse...

Mvh. Frederik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke få dispensation fra statsamtet før du er 15 - og mellem 15 og 18 skal du har dispensation for på nogen som helst måde at kunne få CVR - så derfor er cvr og dispensation to sider af samme sag

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte at jeg lige ville komme med en opdatering af hvad det blev til, efter jeg har fået alle disse gode og nyttige svar :)

Desværre er det ikke lykkedes mig at overbevise mine forældre selvom jeg nu er blevet 15 og stadig har drømmen :( Derfor arbejder jeg kun nogle få timer om måneden med hvad der ellers kan tilbygges til ideen, får skrevet det overskueligt op osv. Udover det har jeg også et par andre ideer som jeg kan se noget potentiale i og jeg også arbejder lidt med i fritiden.

Jeg håber drømmen fortsat er der om 3 år når jeg er blevet 18 og videre i uddannelsessystemet. I skal alle have tak for jeres råd og ideer, og hvis i har lyst vil jeg fortsat gerne høre jeres meninger og ideer til forhandling ;)

Mvh. Frede

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)