Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er "gratis" for virksomheder

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kommer også lige med mit synspunkt, som nok nogen ikke vil synes om.

Jeg synes overhovedet ikke man kan tillade sig, at nedgøre amino, bare fordi der er nogen betalte features og ligesom trådstarter siger, at hvis der var en anden portal ville den vinde, fordi han ikke kan ligge et jobopslag op helt gratis.

Man får gratis sparring, et hav af spændende gratis videoer, super gode netværksmuligheder, som ude i den virkelig verden ville koste en formue og ikke altid så tilgængelige og ydermere kan man ligge opgaver op der skal løses og få en masse kvalificeret bud og lidt for en hver smag.

stiller mig lidt uforstående overfor, at det kan komme bag på nogen herinde at nogen ting koster penge, da man må formode de fleste på amino, er folk der selv driver en forretning eller overvejer at starte en og derfor ved at det vigtige for at hjulene kører rundt er PENGE.

med hensyn til Dinero (ja nu hvor jeg er igang) - så vil jeg give BÆRBAR.COM fuldstændig ret, her er en gylden mulighed for at få et topmoderne regnskabsprogram til 0 kr. Indtil en omsætning på 1 mio. - At man så skal betale for det efter eller for ekstra features... JA selvfølgelig skal man da det, sådan er det med alt, de fleste køre bare med en prøve periode i 14 eller 30 dage og så er det betal eller forsvind.

Skal ikke forstås som en sur mail, men istedet at man nogen gange skal se tingene i et større perspektiv. For det meste er der en grund til, at tingene er som de er.

God dag til jer alle sammen.

mvh.

jonas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

topprospect:
Man får gratis sparring, en hav af spændende gratis videoer, super gode netværksmuligheder, som ude i den virkelig verden ville koste en formue

Hej Jonas

Amino ER den virkelige verden år 2014.

Viden er gratis - ekstra viden koster.
Service er gratis - ekstra service koster.

Den forretningsmodel vinder større og større indpas - Martin T har bare opdaget det før så mange andre.

Hans 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 14:04

Så taler vi samme sprog, Hans :-) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:07

topprospect: