Er nu endelig langt om længe blevet godkendt hos Nets efter at have ventet svar siden starten af oktober måned sidste år - godkendelsen forudsætter at jeg "retter" nedenstående og dertil bliver jeg nødt til at høre om det er generelle krav de stiller når de endeligt godkender eller om jeg skal se dem som et mere individuelt krav?
Godkendelse sker under forudsætning af, at du gennemfører følgende rettelser på hjemmesiden:
Selvfølgelig kan ovenstående ændres, men er bare ikke sikker på om det er generelle krav og om i andre har fået samme? Det betyder vel at jeg skal skrive under handelsbetingelserne samt under betaling, hvad man kan betale med? Der ud over, så også vise logoer for Dankort og Visa/Dankort? (Med hensyn til Mastercard formoder jeg at jeg fortsat kan tilbyde betalinger gennem Ewire dertil, som er dem jeg har benyttet indtil videre?) - Man kan vel godt have begge betalingsindløsere? |
Allan Hansen:(Med hensyn til Mastercard formoder jeg at jeg fortsat kan tilbyde betalinger gennem Ewire dertil, som er dem jeg har benyttet indtil videre?) - Man kan vel godt have begge betalingsindløsere?
Hej
Det kan du godt ja, problemet ligger bare i at du ikke kender hvilket type kort brugeren vil benytte førend du er i din betalingsformular. Du er derfor nødt til at spørge om kunden vil betale med Mastercard først, derefter kan du sende kunden til den korrekte betalingsformular.
Mvh WebHosting A/S