Nu sidder jeg og bøvler med min vens nye Word Press blog som virkelig driller. Jeg skal lave et banner hvortil den beder om banner URL og Target URL.
Banner URL ser ud til at være rigtig nok... men når jeg skriver target URL så skriver jeg det korrekt eller kopierer direkte fra browseren for at den skal være helt korrekt. Men når jeg så gemmer, så ændrer den sig selv og smider automatisk et _ ind i URL????
Ovenstående er hvad der sker uanset hvordan jeg skriver target URL'en... den fjerner skråstreger og lægger underscore _ ind eller sammentrækker teksten...
Det der sandsynligvis er gået galt er at linket bliver smidt igennem en forkert funktion.
Alt hvad du indtaster og gemmer skal af sikkerhedsmæssige årsager valideres igennem en funktion.
Hvis den forkerte er valgt, så sker der fejl eller det går galt, men det er nok mest programmøren du skal have fat i. Men ellers, så prøv evt at Google om der er andre der har problemer med det pågældende plugin.
Det er automatisk en del af det theme, som ligger i widget delen, hvor man vælger om det skal være de store adds eller mindre på 125 px. og så angiver jeg URL'en... men så snart jeg klikker gem, så sker der noget med den url jeg har skrevet - uanset hvordan jeg skriver den. Måske skal den skrives anderledes....