Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Target URL på WP!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:
men så snart jeg klikker gem, så sker der noget med den url jeg har skrevet - uanset hvordan jeg skriver den. Måske skal den skrives anderledes....

Ja, for hvis koden er lavet til at lave din URL om, så kan du blive ved uden held til hudløshed. 

Hvis du har navnet på Themet kan du evt Google problemer om dette, og det kan endda være der er support på det.

Om du skal skrive links ind anderledes er selvfølgelig svært at vide, for det ser da ud til at de skal sættes ind som du gør. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 16:20

Er liiiiige ved at give op.....

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:28

"Tak for hjælpen" havde også været fint, ligesom de fik her:
http://www.amino.dk/forums/t/218368.aspx?PageIndex=2 

Men desværre kan jeg ikke pege på et plugin, der kan løse problemerne ved et dårligt udført eller forældet theme.

Men få fat i en programmør og giv dem også mulighed for at se koden. Det hjælper ikke noget at spørge til forståelsen for hvad der går galt, hvis du ikke er programmør. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:39

Gita Street:

"Tak for hjælpen" havde også været fint, ligesom de fik her:
http://www.amino.dk/forums/t/218368.aspx?PageIndex=2 

Men desværre kan jeg ikke pege på et plugin, der kan løse problemerne ved et dårligt udført eller forældet theme.

Men få fat i en programmør og giv dem også mulighed for at se koden. Det hjælper ikke noget at spørge til forståelsen for hvad der går galt, hvis du ikke er programmør. 

Rolig nu... jeg siger LTID pænt tak for hjælpen, og jeg er skam rigtig taknemmelig for alles respons, men troede ikke rating gik på tid! Har altså to små børn om hælene, og den ene med lungebetændelse, mens jeg løber frem og tilbage og så er jeg jo ikke færdig med tråden endnu!

Men tak for din hjælp da.

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 01:13

Sue:
Tak for svar gita.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)