Tillykke med den...
Jeg vil helt klart anbefale at du går i krig med en keyword analyse og derefter optimerer du til af være godt placeret i søgemaskinerne. Både organisk og betalt.
Det ene udelukker ikke det andet.
Evt. køb noget hurtig trafik ind fra Facebook for at luge fejl ud og lære lidt om din målgruppe.
Held og lykke med den :)
Nu når jeg skal finde de her nøgle ord, vil det så være oplagt at finde nogle om mine produkter? Eller skal jeg finde nogle om den type kategori mine produkter er i, f.eks. gadgets, covers osv? Lige nu har jeg kun et type produkt, men jeg arbjeder på at få flere forskellige gadgets tilføjet til siden. Det skal jeg vel også tage hensyn til? Håber du forstår mit spørgsmål, ellers skal jeg nok uddybe yderligere :-)
Jamen du skal kort sagt sidde dig ned og finde ud af: Hvad søger folk efter når de skal finde/købe mine produkter?
Søger de efter selve produktet, funktionen, designet, "kategorien" eller hvad det nu måtte være.
Google evt. sætningen: keyword research
Så må du kunne finde nogle vejledninger til at lave en optimal søgeordsanalyse.
Ellers kan ebøgerne fra Thomas Rosenstand varmt anbefales. Både SEO- og AdWords-LEX.
Først og fremmest, rigtig fint start på din webshop. Umiddelbart vil jeg mene, at du bør starte med at få noget mere tekstindhold på siden. Og så selvfølgelig linkbuilde i et naturligt omfang. Du kan naturligvis også starte ud med at se markedet an på AdWords, men pas på at det ikke går hen og bliver en dyr lærestreg for dig. Evt. hør en gaven AdWords-mand/kvinde om hjælp før du går igang.
jeg kan anbefale seo fordi det er noget der er mere langvarrigt og du kan selv lave det, hvis du gider bruge tid på det. Adwords koster penge og giver kun et boost mens du har det aktiv, så begge ting er en god ide. Jeg ville sige adwords i starten på måske 100-250 om dagen (hvis du har penge til det) samtidigt er det meget godt du begynder med at lave nogle blogs du skriver på og laver links til siden på de bestemte søgeord.
Det er også vigtigt der er masser af interne links på din shop. Da du ikke har flere sider (kategorier) er det lidt svært. Det er også vigtigt du har fylde tekster på din side. Det er også vigtigt du har valgt H1, H2 og H3 så google kan se hvad der er hovedoverskrivt og hvad der er under overskrift.
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.