Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-job hos deMib.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg synes jobbet lyder enormt interessant og har derfor også nogle spørgesmål til det :)

Hvad er dine forventninger af den person du gerne vil ansætte? Jeg forestiller mig, at der er mange som gerne vil søge stillingen hos dig, men hvad er det lige præcist du går efter i blandt alle ansøgerne?

Vil man have en chance hvis feks man bor i Jylland? Hvor man evt kunne pendle eller leje et værelse/lejlighed? Hvordan ville man kunne kombinere dette, hvis altså det er en mulighed?

Mvh

Rico 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:39

> Hvad er dine forventninger af den person du gerne vil ansætte?
Praktisk erfaring med det der beskrives i jobopslaget

> Vil man have en chance hvis feks man bor i Jylland?
Det er er nok urealistisk, men i princippet er jeg ligeglad hvordan man kommer ind på kontoret om morgnen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:02

Der er flere der har spurgt til hvor erfaren man skal være som SEO'er for at komme i betragtning til dette job.

Jeg vil derfor gerne understrege, at vi IKKE har så store krav til dine SEO-erfaringer. Hvis du bare har lavet en lille smule SEO skal vi nok lære dig resten. Det vigtigste er at du er virkelig god til at skrive (særligt på dansk).

Vi har som nævnt allerede fået nogle gode ansøgninger ind, og skal have nogle til samtale i næste uge, men da intet er aftalt endnu, vil jeg opfordre dig til at sende en ansøgning, hvis du er interesseret. Det er ikke for sent :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:11

Jeg ville bare lige sige, at stillingen er besat.

Vi kommer dog til at skulle bruge flere gode folk i løbet af de kommende måneder, så du er altid meget velkommen til at skrive en uopfordret ansøgning.

Vi har iøvrigt stadig en stilling ledig som .NET udvikler, så hvis du kender en der har lyst til et rigtig spændende job så bare sig til ... :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:25

Mikkel deMib Svendsen:
Vi har iøvrigt stadig en stilling ledig som .NET udvikler, så hvis du kender en der har lyst til et rigtig spændende job så bare sig til ... :)

Fastansat og arbejdende fra jeres kontor i Kbh, eller kan freelance og arbejdede fra vilkårlig sted i verden bruges?  

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:55

Det er til fastansættelse på vores kontor i København

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)