Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop (?)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg placerede ikke fildeling som kriminalitet - jeg er storforbruger af torrents. Men der er jo altså også lovlig brug af teknikkerne.

Og så har jeg forresten lavet en ny tråd om problemet piratkopiering...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:43
VictorMark, du er way off track og har skudt ved siden af med dit argument.

Der er ingen her, der har "begået en typisk dinosaur-fejl" og har afskrevet fildeling og torrents som ren kriminalitet, kun brugt af samfundets rødder, som du siger.
Du tog øjnene fra bolden og glemte hvad diskussionen handlede om og lirrede i stedet dit standard "Ja-det-er-teknisk-set-tyveri-men-hvis-det-ikke-blev-gjort-ville-vi-ikke-have-denne-fantastiske-revolution-som-også-kommer-dig-til-gode-fordi-du-nu-kan-købe-en-enkelt-sang-i-stedet-for-hele-albummet-det-var-aldrig-sket-uden-halvfemsernes-ulovlige-fildeling-og-rysten-musikindustrien-i-sin-grundvold-så-selv-tak-morfar"-argument.

Sagen handler om, at manden ledte efter et alternativ til Photoshop. Du foreslog ham at stjæle det.
Længere den ikke.

Så grunden til opstanden, er ikke at vi er nogle stenaldermænd der sidder og grynter til hinanden og i øvrigt er fuldstændigt ude af trit med resten af verden og det medie som langt størstedelen af brugerne herinde i øvrigt bruger som primær platform i deres virksomheder.
Opstanden opstod, fordi du ikke længere er på Fark.com, eller Newz.dk. Vi er voksne mennesker, der (i modsætning til dig) står frem med fulde navne og repræsenterer virksomheder, som vi driver og har bygget op fra bunden og lever af.
Tyveri - eller opfordring til samme - fra hvadend industri det måtte være, ligegyldigt hvor antikveret den måtte virke i dine øjne, er ikke velkomment her - og jeg har intet andet end hovedrysten tilovers for, at du tillader dig at blive damefornærmet over hvor ude af trit med den digitale verdenssituation vi er, når du samtidigt ikke har empati nok til at sætte dig ind i, at vi som virksomhedsejere (hvoraf nogle af os, blandt andet lever af royalties og licensaftaler) ikke kan stå inde for ulovligheder, og synes at du er en røv med ører (hvor våd du end måtte være bag dem).

Personligt glæder jeg mig, til du en dag tør stå frem herinde, både med navn og med eventuel virksomhed og stadig opfordre til tyveri.
Derudover skal jeg være den første i køen, til at uddele en Tudekiks, når du første gang oplever at se noget af dit grafik (som du i øvrigt har kreeret i din ulovlige version af Photoshop), med et andet afsendernavn end dit eget, optræde på enten et website, i tv eller i et blad og huske dig på dit eget mantra: "Alle stjæler. Velkommen til det 21. århundrede, Grauballemand".
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:53

Jeg forslog ingen at stjæle noget. Jeg postede et link, mest som en joke, og i blev forargede.

Der er lavet en ny tråd om det her, så lad vær med at trække den her ned længere.
 http://www.amino.dk/forums/t/22260.aspx

Jeg skal nok komme med en respons når jeg ikke er på vej ud af døren (enten i den anden tråd eller i en PM)

Vi snakkes. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Jeg kan kun klappe Lone på skulderen og give hende så evigt ret i hendes udsagn.

Der var ikke meget joke over forslaget, og ellers er det en ret dårlig humor. Desuden vil jeg da håbe du ikke begynder at besvare det i private beskeder, da jeg er sikker på at der er flere der gerne vil høre din forklaring.

Men som du selv siger, lad os ikke koge mere suppe på denne tråd, så fortsæt den gerne i den anden tråd.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)