Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis IOS app

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Som webudvikler med en del erfaring bag mig efterhånden, har jeg besluttet mig for at begynde at udforske IOS udvikling. Som et led af min udvikling indenfor feltet søger jeg en der har behov for at få udviklet en simpel IOS applikation, du får den kvit og frit. 

Det er med at være hurtig på tasterne, jeg tager kun imod en opgave, og jeg ligger igen vægt på at funktionaliteten skal være simpel, da dette bliver den første kommercielle app jeg skal udvikle. I kan finde en flig af mit arbejde som webudvikler her: http://hojdan.dk/portfolio/

Nærmere kontakt: martin(@)hojdan.dk

Super god weekend Amino 

Fra Hasselager
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne lave en simpel booking app til mit vindues pudser firma. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til en app der kan hjælpe med mængden af mel, vand og salt når der skal bages

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

jeg har igennem de sidste 19 år stablet to virksomheder på benene.

Jeg er pt igang med en ny satsning indenfor energimåling for private og energisektoren.

Jeg har kontakt til en producent af aflæsere som på sigt skal kunne snakke sammen med appen og en serverløsning.

Du har meget stor mulighed for dit eget præg på det færdige resultat.

Venlig hilsen

Søren Andersen, iværksætter fra Aalborg, Visse

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør som har erfaring til at udvikle en kalender app! Hvis du er interesseret så er du meget velkommen til at tage kontakt til mig

Mail: kontakt@greencleankolding.dk

God weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin. Vi er 2 unge gutter som også kommer fra Aalborg. Vi er i gang med at udvikle en webservice med som er opbygget omkring en mobiloptimeret hjemmeside for at komme ud på alle platforme hurtigt. Konceptet er simpelt og kunne måske godt være noget for dig at portere til ios. Kontakt mig gerne. Om ikke andet kunne det være super interessant at dele netværk med dig. Har fulgt med i jeres cardfever projekt som har været meget spændende.

Og så lige til søren. Så tag endelig et kig på Nørresundby firmaet RTX's low power wifi modul til brug på dine sensorer :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)