Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input ønskes før nyt layout hos nordicbeads.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Nordic Beads har eksisteret i 6 år og fik for 1½ år side helt nyt layout på hhv. shop og hjemmeside.

Jeg er imidlertid blevet klar over, at layoutet ikke er optimalt og der mangler en del lettilgængelige informationer mv. for mine kunder, og jeg har derfor besluttet at få lavet et nyt design på hjemmeside og i shoppen. Jeg har selv en længere liste med forandringspunkter, men måske er der noget jeg har overset? 

Jeg håber, at der er nogen, der vil give mig input til ændringspunkter:  nordicbeads.com

Mange hilsner

Yvonne
Nordic Beads

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Yvonne, Det er lidt svært at sige - det kommer jo meget an på hvordan virksomheden skal fremstå og hvem du præcist henvender dig til. Men et par hurtige kommentarer... Så ville jeg gå lidt mere visuelt til værks... brug nogle større flader til dine farver, og prøve at arrangere dine links efter hvad de giver brugerne. Arranger fx, "Shop" for sig... derefter ting der giver kunderne noget som "tip og tricks", "inspiration" etc... og dernæst "nyhedsbrev", "sidste nyt", og så "sitemap", "links" og "kontakt os" - altså en lidt mere logisk rækkefølge. Er sikker på du allerede er i sving med dette.... Held og lykke.... og husk, Webshoppen må ikke visuelt adskille sig fra resten af sitet - så sørg for at den ikke ændre design når man går ind i shoppen. En venstrestilling overfor den normale centreret indstilling er alene nok til at forvirre folk..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yvonne,

Umiddelbart ser siden godt ud!

Men jeg falder bl.a. over at der VAR åbent hus den 20. september. Husk at opdatere din hjemmeside! Skriv evt. lidt om "åbent hus"-arrangementet eller om det næste arrangement.

Jeg er enig med den første kommentar i, at du bør gruppere dine links.

Helt grundlæggende savner jeg også at se "hvad din side går ud på". Man siger typisk at man skal overbevise besøgende på 3 sek om at de skal bruge 10 sek mere på din side. Det tog mig mere end 3 sek at finde ud af, at jeg kan købe udstyr til at fremstille smykker på din side.

Skriv evt. et slogan - "fremstil selv dine smykker" eller "lav dine egne smykker - køb udstyret og materialer her"!

Pøj pøj

Med venlig hilsen
Mikkel Smith
FlexInfoNet 

 

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Tak for inputtet til menupunkter. Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på menupunkterne.

Jeg giver dig ret i, at designet på hjemmesiden og i shoppen skal være så ens som muligt. Desværre har nogle vores kunder svært ved at adskille de to og kan ikke finde ud af, hvor de er på sitet. Jeg har derfor tænkt på, for at der skal være en synlig forskel, at indsætte en topmenu i shoppen, hvor emner som 'Om os' og 'Betingelser' kan placeres og venstre menu kun skal indeholde varer til salg. Det skal selvfølgelig laves på en visuelt fin måde. Mener du at denne løsning er brugbar, eller har du et andet forslag?

Mange hilsner
Yvonne

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager lige et screenshot i weekenden, og smider lidt rundt på elementerne... så kan du se hvad jeg forestiller mig at du kunne gøre.

Så kan du altid bare bruge det, som du mener passer ind :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Yvonne,

Jeg har fikset et hurtigt lille remake af dine side, sådan som jeg nok ville flytte rundt på elementerne....
Du kan jo lade dig inspirere af det, og bruge det der virker :)

Håber min hjælp kan bruges....

Se screenshot her: http://www.studiousdesign.dk/download/nordicbeads1.jpg
Har fjernet nogle elementer og flyttet links... og så lavet et ekstra vindue, du kan bruge til at putte endnu et produkt ud på forsiden.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)