Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står du i stampe omkring din virksomhed, så se her.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder no-nonsense coaching til dig der mangler at bryde igennem og komme videre med dine planer. Det er ikke nok at håbe, drømme og ønske sig til succes. De vil rigtig mange selvstændige kunne skriver under på. 

Ønsker du her og nu et gennembrud, så du kan kaste dig over dit drømme projekt eller kommer videre med dit firma, så slå til nu.

Der er to muligheder.

1. Tilmeld dig kurset Bryd Igennem... Lev din drøm som jeg sammen med min partner afholder i weekenden d. 18 og d. 19 januar i Herning. Prisen er af kr. 3.995,- og her sørger vi for, at du rykker igennem på mindst et af dine mål og samtidig får du værktøjerne til, at kopiere dit gennembrud ud på andre mål og drømme du går rundt med. prisen for weekenden er 3.995,- inkl. moms. Tilmeld dig her

2. Du kan bestille en personlig coaching, hvor du med garanti opnår en af to muligheder. Enten comitter du dig 100% til at nå dit mål i løbet af samtalen eller også bliver du 100% afklaret omkring, hvorfor du endnu ikke har turde tage springet. Prisen for coachingen er normalt kr. 1.795 inkl. moms, men hvis du gør opmærksom på at du er amino bruger, så er prisen 995,- for den første coaching session. Det er ikke tiden, men det at du får dit gennembrud der gør forskellen på, om det tager det 30 eller 120 minutter. Send mig en mail på daniel@danielkold.dk eller ring til mig på 31 225 225

Se herunder hvad nogle af kursisterne fra Bryd Igennem... Lev din Drøm skrev om deres oplevelser i Herlev i den weekend vi lige er kommet ud af 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)