søger en dropshipping/grossistleverandør af rc udstyr biler og tilbehør, enten i danmark eller europa, da jeg går med planerne om at starte en webshop med disse ting.
håber der er nogen der ved noget eller kender til nogle firmaer.
Der findes vist 1 stor grossist i dk der har alle de store mærker og de giver 15pct i avance til fysiske forretninger men sælger ikke til webshops så det er noget af en udfordring du har...
Jeg havde selv samme ide for 1 år siden og var meget tæt på at bestille biler fra Kina. Jeg havde kontakt med dette firma www.shenqiwei.com hvor vi skrev sammen og snakke sammen over skype. Jeg valgte dog at droppe ideen til sidst, men måske du kan bruge det til noget. Da jeg skrev med dem tilbød de ikke dropshipping, og det tror jeg stadig ikke de gør, men du kan jo hører dem.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Hvis du ikke har lager i dk hvad sker der så når nogen skal have reservedele? Skal de sendes fra din leverandør i udlandet? Virker umiddelbart dyrt og så vidt jeg ved så går der rigtig mange reservedele til sådanne maskiner... sådan var det for nogle år siden da jeg undersøgte markedet :)