Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det de forkerte varer vi har valgt at satse på?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Måske er jeg bare lidt for utålmodig, men nu har jeg haft min shop i et par måneder og der har ikke været et eneste salg. Mit spørgsmål til jer: Er det helt forkerte varer vi har?- er de for dyre? - uinteressante? - eller hvad går der galt? - skal jeg væbne mig med tålmodighed? hvor lang tid gik der før I havde jeres første salg?

Håber på et par gode råd!

www.blomsterlageret.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:03

hej mads

jeg synes det er en pæn shop, med fin og grundig info.

eneste jeg ikke lige kunne finde var et telefonnummer.

Vedr. billederne kunne det måske være en fordel at kunne se dem endnu tydeligere - mange shops har det så du kan trykke på billedet, og se det helt tæt på.

Priserne virker billige - nu kender jeg det kun fra en kæmpe stand de har i Tyrkiet ved mit sommerhus - men jeg skulle jo tror de var billigere dernede, men der er du noget billigere. :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

det er jo en special varer og det har manglet på det danske marked-

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 16:22
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:23

Der er helt sikkert et marked for kunstige planter, men det er en niche, og det kan være svært at finde kunderne.

Hvordan ser dine analytics-data ud?

Ud fra disse bør du kunne finde svar på mange af dine spørgsmål

• Besøgene
  • drop-out
  • interesse
Dine billeder er ikke gode nok, du bør have flotte nærbilleder, og store billeder hvor man kan danne sig et indtryk.
Med kunstige planter, er det et spgm om kvalitet, dvs. de skal se så naturlige ud som muligt, og det skal man kunne se på dine billeder.
Jeg kan måske hjælpe dig med foto.....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1) Der skal produktbeskrivelser til!(!!!). Hvis jeg skulle købe en kunstig plante til 5000kr ville jeg vide alt om den før jeg købte den. Tag måske en video ind også, men først og fremmest en god og grundig produkttekst Smile1

2) Din kurvs "gå til betaling knap" Hedder information???? Det er helt tosset synes jeg Smile1 Kald den Betaling eller Til betaling eller Check ud eller sådan noget i den stil. Jeg blev meget forvirret i hvert fald! Smile1

Håber disse to tips kan hjælpe dig :-)

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:26

Bruger du Google Analytics? Manglende salg kan jo skyldes mange ting, og ved at kigge på statistikkerne kan du nok få et fingerpeg. Har siden for få besøgende, eller er der masser af besøgende, som bare intet køber? Dem der kommer ind på siden, hvor forlader de - i checkout fasen eller fra den første side de ser? 

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Jeg tror det er de færreste private der køber kunstige planter, så du bør nok optimere dine betalingsmuligheder, så virksomheder og offentlige institutioner har lettere ved at handle hos dig.

Al handel med det offentlige foregår via ean-fakturering, så dem får du ikke til at betale med visa/dankort.

Virksomheder foretrækker en faktura og netbankbetaling, da det er de færreste ansatte der har et firmakort og du skal nok regne med at chefen uddelegerer opgaven med indkøb af planter til en ansat. Nogle af dine konkurrenter tilbyder kreditkøb (f.eks. lomax), så det er lettere for virksomheder at handle hos dem.

Du kan bede mindre virksomheder om betaling af fakturaen inden du sender varerne, så du undgår dårlige betalere. Skriv gerne på hjemmesidens betalingsside, at fakturakøb kræver kreditgodkendelse. Ring til dem hvis de ikke går igennem dit kredittjek. Du kan slå dem op på: http://www.proff.dk/ , hvor du kan se deres regnskaber. Et opkald kan rede ordren, hvor en e-mail ofte er lig med en tabt ordre.

---

En lille ting: På betalingssiden skilter du med mastercard, men i bunden af siden har du kun dankort og visa?

---

Hvor mange besøgende har du på hjemmesiden? Du kan forvente en konvertering på ca. 5%. På mange hjemmesider er den lavere.

Dine konkurrenter benytter adwords og har dermed de bedste placeringer på google. Hvis du har lidt penge til markedsføring ville det være en god idé at gøre det samme og give dem lidt konkurrence.

Fra Brylle
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Kaffe Lars ApS Skrevet kl. 16:56

Det største problem på hjemmesiden som jeg kan se det, er at man bliver i tvivl om hvad det er du sælger, det aller første jeg støder på et overskriften "Kunstige Planter" Er det så udelukkende Kunstige i sælger eller ? 

Som eksempel har jeg i lang tid gerne ville købe en færdiggroet Bonsai plante, da den jeg har haft i 6 år, groer sindsygt langsomt. Der ser jeg så du har en umådelig flot en på webshoppen, men der er alt for lidt tekst og historie på den til at jeg ville give 2000,- og så ved jeg faktisk ikke om den er plastik eller ægte ? Det er nok det jeg tænker du skal have uddybet lidt på forsiden og generelt på de forskellige produkter. Forklaring og historie. Og vær sikker på folk ved hvad det er du handler med som det første når man går derind.

Håber det kan hjælpe :) 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:26

Mange tak for jeres svar. Jeg er meget enig i meget af det I skriver. vi skal have bedre billeder på, men det er noget min webmand har forstand på. Jeg ved ikke om det kræver noget ekstra opsætning eller hvad det kræver.

Ja, manglende tekst og uddybning ved hver enkelt vare, det er en stor mangel. Problemet/udfordringen er at vi ikke har noget tekst fra vores leverandør, så vi skal selv "finde på" hvad der skal stå. Det der står ved varen SKAL være rigtigt, så der har vi en udfordring.

Der skal lægges mange timer i tekst bearbejdning - nogen der ved om man kan betale sig fra det og være sikker på at de oplysninger der kommer til at stå ved varen også er sand?

Personligt ville jeg godt droppe planter og træer og så kun satse på potteplanter og så stile siden til det private marked - ved ikke om det er en god ide?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)