Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænker over nye vinkler på dit produkt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står som nævnt på messe i London og viser SUPPORTfighter frem og det går fint.
Jeg har dog lagt mærke til en sjov ting. Messen er en specialmesse for support og helpdesk software og alle der besøger den er typisk ude for at købe den slags varer. SUPPORTfighter muliggør at man kan svare på op til 500 supportmails pr. supporter pr. dag og det er ca. 5-6 gange så meget som man kan i Outlook eller en almindelige Helpdesk.
Den første dag slog vi på at vi var verdens hurtigste værktøj til email besvarelse og det fik vi ca. 8-9 potentielle kunder på. Næste dag slog vi på at vi kunne være et filter foran den helpdesk de i forvejen har og på den måde kan de undgå at simple spørgsmål som "jeg har glemt mit password", "kan jeg få en prisliste", "hvad er jeres åbningstider" kommer ind i helpdesken og bliver til en "sag" der tager 5-10 minutter at besvare. Og den strategi gav virkelig pote. Selvom der var færre gæster på dag nummer 2, fik vi mere end dobbelt så mange gode leads og folk var meget mere interesseret.
Min pointe med indlægget er at man nogle gange skal prøve at iklæde sine produkter andet "tøj" og prøve at sælge det på en ny måde. Der kan ligge en meget stor kundemasse der kan bruge produktet, men som ikke kan se fordelen pga. forkert kommunikation.

Nå nok om det, jeg vil nu fortsætte med at demonstrere skidtet så vi kan få lidt smør på brødet.
Slut herfra :-))

Dbh Martin

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
det er sq også et godt produkt du har - vi kører test på det i de her dage, og kigger også på andre løsninger alt lige fra simplere www.perldesk.com til de mere avancerede på www.cerberusweb.com.

 

:)

ditlev

 

www.onapp.com

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
På sin vis samme idé som at køre A/B split tests på sit website: den eneste måde man kan vurdere effekten af den historie man fortæller, er ved at fortælle den og registrere resultatet. Optimering ud fra det perspektiv giver sig selv; man er nød til at prøve forskellige indgangsvinkler og lære hvad der virker bedst - man kan måske give nogle kvalificerede gæt på hvad der virker, men oftere end man tror vil man blive overrasket.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/28/2005 8:35:04 PM Forfatter: Ditlev
det er sq også et godt produkt du har - vi kører test på det i de her dage, og kigger også på andre løsninger alt lige fra simplere www.perldesk.com til de mere avancerede på www.cerberusweb.com.


:)

ditlev


Det er jeg super glad for. I er meget velkommen til at komme forbi en dag hvis i har tid. Så kan i også se listen af nye features der kommer i maj måned.
Og husk at jeg giver 30 % rabat det første år til alle iværksættere.

Dbh Martin
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er SUPPORTfighter en videreudvikling af SPAMf? Har ikke det vilde erfaring og kendskab inde for sådan noget, så kan være det er et dumt sp..

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ja, som du siger skal man finde nye veje at positionere sig på (salgsargumenter). Jeg kan forstå at dit produkt rammer rimelig bred målgruppe, så derfor vil de forskellige også stille forskellige krav og have anderledes behov.



 


Sådan er det også med mit arbejde. Er erhvervsrådgiver/sælger i et bilhus. Og ved salg af varevogne er ønskerne individuelle ligesom hvad folk prioriterer. Så nogle gange er det brændstofsøkonomien jeg slår på, andre gange lave afskrivninger, og andre noget helt andet, som pladsen i bilen, longlife service osv., da firmabil for virksomheder sådan set kun er et stykke værktøj, hvor de funktionelle ting spiller ind.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enig ! Jeg har ofte fundet at det er en god ide at tænke over hvad det egentlig er mad hjælper kunden med frem for hvad det er man leverer

Jeg husker et godt eksempel fra en stor Australsk isenkræmmer forretning (i stil med Silvan eller sådan noget), som 5 doblede deres omsætning og profit da de gik fra at "sælge værktøj" til at "sælge løsninger på praktike problemer". Sjovt nok sælger netop Silvan heller ikke værktøj, trævarer eller mursten men "gør det selv" - og det ser jo ud til at virke ... :)



 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/30/2005 12:32:33 PM Forfatter: Balesic

Er SUPPORTfighter en videreudvikling af SPAMf? Har ikke det vilde erfaring og kendskab inde for sådan noget, så kan være det er et dumt sp..



Egentlig ikke. Vi lavede Supportfighter da vi kunne se at vi med vores mere end 500.000 brugere ville få  brug for et redskab til at effektivisere support. Vi kan nu ca. seks-doble den mængde e-mails en person kan svare, i forhold til f.eks. Outlook eller en almindelig Helpdesk.
Det var den meget korte version, du kan læse lidt mere på vores halvgrimme website som snart kommer i en fin ny udgave.


 

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/30/2005 12:46:38 PM Forfatter: Balesic

Men ja, som du siger skal man finde nye veje at positionere sig på (salgsargumenter). Jeg kan forstå at dit produkt rammer rimelig bred målgruppe, så derfor vil de forskellige også stille forskellige krav og have anderledes behov.



Sådan er det også med mit arbejde. Er erhvervsrådgiver/sælger i et bilhus. Og ved salg af varevogne er ønskerne individuelle ligesom hvad folk prioriterer. Så nogle gange er det brændstofsøkonomien jeg slår på, andre gange lave afskrivninger, og andre noget helt andet, som pladsen i bilen, longlife service osv., da firmabil for virksomheder sådan set kun er et stykke værktøj, hvor de funktionelle ting spiller ind.


Jeg er tildels enig, men det er mere aggressivt. Det svarer til at du sælger en varevogn som en billig 1 værelses lejlighed om man så må sige

Dbh Martin
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahr at sælge som 1 værelses lejlighed vil jeg ikke ligefrem sige. VW biler ligger jo ikk ligefrem i den billige ende, men nogle kunder vil købe dem som "1 værelses", det må jeg give dig ret i

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)