Hej alle
Her kommer lige en forhåndsmelding. Det er lidt tidligt i forløbet - men jeg kan faktisk næsten ikke få armene ned :·) Nu har ændringen været i gang i halvandet døgn - og indtil videre har tiden fulgt det samme gennemsnit salgsmæssigt. Jeg er faktisk selv ret overrasket (og i fantastisk godt humør)...
Jeg har tjekket mit statistik program hvor jeg kan se hvor mange der smutter under både step 1, 2, 3 og 4 under betalingsforløbet. Og tallet er overhovedet ikke anderledes end det plejer.
Der lidt mindre af de helt små bestillinger. Til gengæld er der flere som går omkring 850 kr. og det tyder jo på at folk gerne vil op og opnå den gratis fragt ved den grænse. Så alt i alt går det lige op indtil videre.
Men men men - man skal jo ikke glæde sig for tidligt... jeg tænker bare at jeg ville have starten på et dårligt salg, samt have modtaget en stor stak emails med beklagelser fra kunder hvis det var et kæmpe problem. Kun een har spurgt om hun kunne betale i forhold til vægt da hun kun ville købe et par strømper. Det kunne hun jo så ikke.
Kun ganske få har benyttet sig af at kunne få leveret til erhvervsadresse - så indtil videre ser det ikke ud til at være noget særligt hit.
Nå, men det var i hvert fald lige en forhåndsmelding og et håb om at det fortsætter. I hører nærmere :·)
Mange hilsener Helle
PS - jeg har forresten også sat portoen op til udlandet:
eu-brev 65 kr. (før 45)
eu-pakke 140 (før 110)
udenfor eu-brev 95 (før 85)
udenfor eu-pakke 210 (før 185)
Også samme antal udlandsbestillinger.