Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er cookie pupup - trust eller iriterende?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, er det så iriterende med den pupup cookies info, eller er det også lidt trusted - og fortæller at her er styr på det?

Min er i bunden her www.marjoe.dk - men mangler stadig lige lidt link o.lign. til flere info.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, de er rigtig irriterende, især hvis de kræver, at man klikker, før man kan gå videre. Du har fundet en fin og diskret løsning. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 01:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes personligt, at det er noget af det mest irriterende ved mange danske hjemmesider. Det lader til, at mange simpelthen ikke forstår at disse beskeder kan være irriterende. 

Du har dog fundet en løsning, som er fin, da den ikke irritere, men blot oplyser. Well done :)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:43

Cookie popup er irreterende. Vi mennesker skimmer efter informationer og skal ikke forstyrres, da det er en af de områder hvor vi forlader en side. Brugervenlige sider skal ikke have forstyrrende elementer. Der er en af de grundliggende design regler for hjemmesider for brugervenlighed. Men det kan være adfærden ændre sig hos os brugere jo mere vi bliver "opdraget" til at de altid er der :) Men det er jo lovpligtig at vi skal informeres om dataindsamling via cookies. men om det skal være lige op i femøren det er måske lige at stramme den.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)