Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et lille beløb til en stor succes!...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´zz

Jeg har haft drømmen om at igangsætte en idé/opfindelse som jeg har haft i tankerne i næsten 1 år.

Her for 1 måned siden fik jeg det sat i gang, med samarbejde med folk inden for idéen.

Det går fremad hele tiden, jeg har investeret alle mine penge til det. Jeg har også fået min bedste ven til at hoppe med på idéen, og da han hørte om projektet ville han investere alle hans penge til det lige som jeg. Der gik lidt flere penge end jeg havde regnet med til idéen, men det skal ikke være noget problem for projektet.

Vi har oprettet et APS firma som kommer op og køre om 1 uge

Vi mangler kun at få patent og prototyperne produceret så kan vi præsentere projektet for hele Danmark.

Der er næsten garanti på at projektet vil blive til en succes. Vi tror 110 % på det.

Hvis en høre vores råb efter hjælp som kan investere/låne pengene eller kender et sted man kan låne penge udover bankerne som jeg har prøvet at kontakte uden held, så venligst skriv en besked over privaten eller til min e-mail genco300@hotmail.com så kan jeg komme med alle detaljerne og hvor stor beløbet er som mangler osv.

Med venlig hilsen

Genco

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 16:08

Har du fået lavet en nyhedsundersøgelse mht. patentet, så du ved om det evt. vil være muligt at få et patent på din ide?

Tilmeldt 5. Dec 13
Skrevet kl. 16:14

Hej ravn

Jeg har lavet en databasesøgning.

Som jeg har set så der ingen i Dk der har det.

Tilmeldt 5. Dec 13
Skrevet kl. 16:33

PS i kan også henvende jer til min partner om detaljerne og hvor stor beløb vi er udkig efter :)

Hans e-mail er imseltaskiran92@gmail.com

Med venlig hilsen

Genco

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:42

Genco:
Det går fremad hele tiden, jeg har investeret alle mine penge til det. Jeg har også fået min bedste ven til at hoppe med på idéen, og da han hørte om projektet ville han investere alle hans penge til det lige som jeg.

Hvor meget har I hver investeret? Og taler jeg ikke om indskud til APS, men om hvad I har brugt på ideen indtil nu? Og lige så vigtigt, hvor stor en investering søger I?

Tilmeldt 5. Dec 13
Skrevet kl. 16:47
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Genco:

Hej Thomas

Hvis du kan kontakte min partner om det så har han præcise svar til dig. Hans mail er

imseltaskiran92@gmail.com

Du kan eventuelt skrive til ham og så skrive svaret her i tråden :-)

Grunden til jeg spurgte var mest fordi du nok ikke får mange henvendelser uden at lægge nogle tal frem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Genco:

j Thomas

Hvis du kan kontakte min partner om det så har han præcise svar til dig.

sagt ærligt, så er der meget lille chance for at nogen der vil investere, selv begynder at kontakt gmail og hotmail adresser for at komme af  med investormidler. Jeg tror det Thomas efterlyser er langt mere begrundet forklaring på hvad I søger og hvad I selv har lagt i. Det er ikke spor let at få investorer, slet ikke når ex banken har fravalgt, så forvent, at I skal begrunde langt mere før I kan regne med seriøse investorer melder ind. Den med bare at vente at andre kontakter jer for at få en masse svar, vil nok i bedste fald fører til lykkeriddere der måske mere vil se om de kan nappe en ide - end folk der seriøst vil skyde penge i.

Læs ex denne http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html og forbered et godt prospekt, og kom så her i tråden med langt bedre oplæg, jeres investering i penge selv, tid selv (er i fuldtids på projektet) beløb i behøver, tilbagebetalings horisont o.l., så kan I måske få noget ud af det, og så sende et stort oplæg til folk med lyst til at skyde penge ind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 17:00

Hvorfor ikke søge via Amino Kapital?

Her er mange seriøse investorer, så har I virkelig et unik produkt/koncept - så findes der helt sikkert også en investor her.

Men som John også påpeger får det alle alarmklokker til at ringe, når man skal kontakte jer på en gmail eller hotmail adresse.

Held og lykke med jeres projekt!

Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 21:38

Genco:

Hej ravn

Jeg har lavet en databasesøgning.

Som jeg har set så der ingen i Dk der har det.

Jeg er ked at skulle sige det, men før du søger penge til dit projekt bør du nok sætte dig grundigt ind hvad krav der stilles for at kunne opnå et patent på din ide/ opfindelse!

Enhver investor vil opfatte dig som useriøs, hvis du ikke har lavet dit forarbejde mht. evt. patent ordenligt!  Det nytter ikke noget at du har lavet lidt databasesøgning hvad der er opfundet i DK.  for at få patent må din ide / opfindelse ikke været beskrevet noget sted i verden før!

www.opfind.nu 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)