Hej alle amino´zz Jeg har haft drømmen om at igangsætte en idé/opfindelse som jeg har haft i tankerne i næsten 1 år. Her for 1 måned siden fik jeg det sat i gang, med samarbejde med folk inden for idéen. Det går fremad hele tiden, jeg har investeret alle mine penge til det. Jeg har også fået min bedste ven til at hoppe med på idéen, og da han hørte om projektet ville han investere alle hans penge til det lige som jeg. Der gik lidt flere penge end jeg havde regnet med til idéen, men det skal ikke være noget problem for projektet. Vi har oprettet et APS firma som kommer op og køre om 1 uge Vi mangler kun at få patent og prototyperne produceret så kan vi præsentere projektet for hele Danmark. Der er næsten garanti på at projektet vil blive til en succes. Vi tror 110 % på det. Hvis en høre vores råb efter hjælp som kan investere/låne pengene eller kender et sted man kan låne penge udover bankerne som jeg har prøvet at kontakte uden held, så venligst skriv en besked over privaten eller til min e-mail genco300@hotmail.com så kan jeg komme med alle detaljerne og hvor stor beløbet er som mangler osv. Med venlig hilsen Genco |
Har du fået lavet en nyhedsundersøgelse mht. patentet, så du ved om det evt. vil være muligt at få et patent på din ide?