Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til CMS-systemet Joomla's samarbejde med MySQL

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en fil i notesblok der hedder configuration.php og kopier indholdet ind i den og gem den og upload den.

Det er den type problemer du får i tonsvis af - du kan f.eks. heller ikke installere noget som helst i joomla på Surftown.

Men det opdager du nok snart ;)

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:02

Hvilket webhotel ville i forresten anbefale som alternativ til surftowns? Det skal være rimelig billigt, enkelt og kunne bruges som legeplads til forsøg med eksempelvis CMS-systemer som Joomla.

/sirem 

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:08

Det som fungerer bedst til f.eks joomla er uden tvivl gigahost.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:52

jeg har også forsøgt mig med joomla på en billig server som danmarks.nu ... men det har kun været som legeplads... ikke med mange besøgende... 20 - 30 om dagen.. der kører det upåklageligt... 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:40

Jeg har længe brugt servage.net, og kan klart anbefale dem hvis man har behov for en "legeplads", da de fx har autoinstallere til de mest brugte cms systmer som fx joomla, og man med noget software de tilbyder kan udnytte de store kapacitet på webhotellet som et netværksdrev på computeren..

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:48

Jeg vil også lige komme med mine guldkorn :)..

gigahost.dk , om det er den bedste host til jooomla kan helt klart diskuteres. Det er en åben ladeport for hackere med hensyn til joomla.

Jeg bruger servage.net, det fungerer upåklageligt men det er til tider enormt langsomt, da de overfylder deres servere.

For fremtidige projekter vil jeg se på i123.dk . Det skulle fungere uden problemer med joomla og til kun 9 kr. pr måned.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:56

Det er korrekt at Servage oversælger deres servere, men heldigvis er de meget flinke til at flytte en til deres nyeste cluster, det kræver blot man beder om det i en ticket hos dem.

Mht. hastighed, så er det også den ting ved servage der generer mig mest. Men i den prisklasse, er det stadig det bedste webhotel jeg har prøvet.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:28

Jeg er helt enig. Faktisk er hastigheden det eneste problem jeg har med servage. Men det er et problem og det var kun derfor jeg nævnte det :).. Og at flytte cluster er jo kun en midlertidig løsning. Men med hensyn til support og drift er servage helt fantastisk.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:00

Servage.net har hastighedsproblemer efter min mening samt magel på backup, gigahost har sikkerheds og support problemer (Ved ikke om det er blevet rettet) .

Ang gigahost og deres sikkerhed var problemet for mig at jeg havde adgang til at se alle domæner på serveren samt gå ind på de domæner hvor deres root folder var sat til chmod 777. Ved ikke om fejlen stadig er der.  

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51

Gigahost lyder i mine ører som det rigtige valg når man kører Joomla! I hvert fald så længe der ikke tales om sikkerhed. Men hvis nu budgettet er 100 - 150 kr./md. og sikkerheden har høj prioritet - hvad vil i så anbefale når brugernevligheden skal være som hos Gigahost?

Kører pt. med One og er ikke tilfreds med hverken hastighed eller brugervenlighed set i forhold til Joomla! F.eks. er det ikke godt nok når htaccess ikke kan omdøbes!

Håber i vil svarer på trods af at tråden er gammel...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)