Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres råd og input til regnskabssystem/CRM

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aulum
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nieborg Media Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg har brug for Jeres råd. 

Jeg sidder med et problem eller rettere sagt, jeg ønsker at vide mere om de forskellige typer af softwares derude. Pt. anvender jeg C5 som regnskabssystem, men det bliver for dyrt for en lille virksomhed. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om i har nogle erfaringer med andre programmer.

Kravene er simple:

* Regnskab, bogføring osv.
* Debitorkartotek (mulighed for excel udtræk til salgsrapporter osv)
* Let at overskue og mulighed for at vi alle tre kan komme på, og skrive noter og lignende på de enkelte kunder.

Kender i nogle programmer der gør dette muligt, da jeg simpelthen synes at det vil være meget bøvlet at køre regnskabsprogram med debitorer også køre et kundehåndteringsystem seperat, det er dog relative få krav jeg stiller til kundehåndteringen - og ved godt meget kører i en Cloud, men kunne det tænkes jeg skal ud i en desktop version, også selv få mig programmeret til det? 

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Regnskabssystemet Visma Business vil kunne klare denne opgave for dig. Visma Business er fleksibelt, og du kan selv tilpasse systemet til dine behov. se mere på www.infosolution.dk.

 

Hilsen

 

Klaus

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Den C5 løsning du har - er det en, du har installeret på din egen computer? Hvis ja, hvornår har du så købt den/har du et opdateringsabonnement på den?

Fra Aulum
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nieborg Media Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Vil se mere på Visma Business, tak for tippet!

Hej Peter,

Den C5 løsning vi kører er hvor vi har licens til en masse brugere, og det giver os mulighed for selv at programmere i systemet. Men som du nok ved, jo flere automatiseringer vi laver, eks. hente filer fra Teller, PayPal osv for at udligne vor kunder, giver dette selvfølgelig også fejl. Men det er til en helt anden virksomhed jeg mangler programmet til - og det skal derfor være 'mindre' dyrt/krævende at vedligeholde. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Dennis

Hvis du her en lille virksomhed er C5 helt sikkert for dyrt og for avanceret. Der er rigtig mange systemer, der er udviklet til den mindre virksomhed. Jeg tror det er svært at råde til hvilket, der er bedst, da man må formode, at de alle bogfører korrekt. 

Jeg har samlet alle de bogførings- og regnskabsprogrammer, der har vist sig gode og nyttige for mange virksomheder. Se om der et nogle du falder for. 

Læs generelt om hvordan man laver bogføring.

mvh

Mogens

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Thomsen:

Kære Dennis

Hvis du her en lille virksomhed er C5 helt sikkert for dyrt og for avanceret. Der er rigtig mange systemer, der er udviklet til den mindre virksomhed. Jeg tror det er svært at råde til hvilket, der er bedst, da man må formode, at de alle bogfører korrekt. 

Jeg har samlet alle de bogførings- og regnskabsprogrammer, der har vist sig gode og nyttige for mange virksomheder. Se om der et nogle du falder for. 

Læs generelt om hvordan man laver bogføring.

mvh

Mogens

Synes da www.bogført.dk mangler på din liste Mogens ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I al beskedenhed vil jeg da anbefale dig at kigge på Amino eget, som hedder Dinero.
Det er gratis at bruge til du har omsat 1 million kroner.
Du kan komme igang lige her og nu - Klik her

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)