Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til salg på nyestartet webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg har her i december måned startet et lille projekt. Jeg vil se hvor meget jeg kan vækste en webshop startet med mindstmuligt budget.

Jeg har investeret 1300kr. deriblandt har jeg produkter, selve siden, ewire, logo og emballage.

Jeg har valgt at bruge Jesper Buch og Casper Bloms "Launch crap, but launch"

Men nu kommer det, jeg skal have solgt noget. På den post har jeg sat 200kr. af. Har i nogle idéer til hvordan jeg kan få startet en omsætning med kun 200kr. på lommen?

Om et par måneder kommer den lange historie med hvordan der var at starte en webshop med 1500kr. på lommen og ikke mere. Og hvordan jeg har gjort :)

De bedste julehilsner

Mads Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:45

Hvad med smykker & accessories ala Pieces bare online?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:47

Ikke dårlig ide Simon ;)

Men fik jeg formuleret forkert? :)

Jeg har sat det hele op (http://kvikdeal.dk/) Jeg mangler nogle råd til hvordan jeg kan få nogle til at gå ind på siden og købe? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 17:52

Hvilke penge har du at gøre godt med? Adwords og Facebook kampagner er oplagte.

Ellers er der de forskellige iværksætter grupper rundt omkring på Facebook som faktisk skaber en ganske fornuftig (tilbagevendende) trafik :) 

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:54
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 17:57

Blandt andet dem, ja :) 

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:42

Jeg har fået smidt flere varer på siden nu, det er det de siger mangler hos UngIvaerk

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:38

Hejsa,

Nu når jeg har fået lidt flere produkter på siden. Hvad har I så af foreslag? De varer jeg kommer til at kører med fremover er lidt mere målrettet mod håndværkere :)

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:40

Kunne godt bruge en landingpage og bedre billeder synes jeg. En side der springer direkte til produkterne og ikke andet kommer nem til at virke useriøs synes jeg

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:01

Hej Mads,

Kunne ikke lige lade være med at kommentere, da jeg så din side. Du har simpelthen valgt at kopiere produktfotoet af handskerne direkte fra alibaba/aliexpress med butiksnummer på? Come on. Vil du sælge på din side, så få præsenteret dine produkter ordentligt. Gå på youtube og søg efter "diy lightbox" eller "diy product photos" og få taget nogle ordentlige billeder. Det kan du gøre gratis, og det vil med garanti øge din konverteringsrate.

Så få sat logoet i venstre side OVER menupunkterne/kategorierne.

Og i stedet for "produkter" du har som overskrift, centreret med sort skrift nu, så skriv "aktive deals" eller "hotte deals" eller noget i den stil. Det er vel en dealside?

Og så er du simpelthen nødt til at arbejde med dine produktteskter.

Din checkout er også ualmindelig træls. Den ville jeg også arbejde meget kraftigt med.

De tre første ting kan du gøre helt gratis og hurtigt. Den sidste er måske mere besværlig og forbundet med lidt omkostninger til et osc modul. Men for dælen hvor det vil hjælpe dig i længden.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)